return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Vanavond Mysteryland Live op Radio 538

Divine9
Vanaf middernacht komen we live vanaf Mystery Land.
00:00 - 01.00 Junkie XL
01.00 - 06:00 Dimitri
02:10 - 03:40 Der Dritte Raum
03:40 - 06:00? Marco V

Junkie xl is wel cool.
de rest lijkt me crap... dimitri is afgeschreven & marco v hebben we nou al zo vaak gehoord :)
jammer dat ze niet wat andere djs uitzenden, maar ik denk dat id-t radio ook wel wat gaat doen over 1-2 weken ;)
Blik
quote:
Originally posted by Divine9
Vanaf middernacht komen we live vanaf Mystery Land.
00:00 - 01.00 Junkie XL
01.00 - 06:00 Dimitri
02:10 - 03:40 Der Dritte Raum
03:40 - 06:00? Marco V

Junkie xl is wel cool.
de rest lijkt me crap... dimitri is afgeschreven & marco v hebben we nou al zo vaak gehoord :)
jammer dat ze niet wat andere djs uitzenden, maar ik denk dat id-t radio ook wel wat gaat doen over 1-2 weken ;)

Marco V draait wel vet hoor, jammer genoeg dat die om 3:40 draait en ik geen zin heb om het op te nemen (weet ook nie hoe dat moet)

Junkie XL hoeft van mij ook niet zo nodig hoor
Henkie_henk
Niet echt dat je zegt ow dit MOET ik tapen.. ik had liever wat anders gehoord maarja.. 538 he..
Robvef
Ik had het wel lachen gevonden als ze Neophyte zouden uitzenden. :D :D :D
moogwai
't maar matig wat ze uitzenden :( ... maar ik ben toch benieuwd naar Der Dritte Raum.. schijnt wel bijzonder te zijn.

Trouwens Sensation wordt zowel op Radio 538 als op TMF live uitgezonden... ik wil in ieder geval zeker de live-sets van Rank 1 en Marco V hebben, de rest boeit me niet zo :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland