|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Ren
Ik vond Marco V goed draaien! Der Dritte Raum kwam idd niet opdagen, en Dimitri was zo goed als klaar, en toen we net ff op die heuvel tegenover het Colloseum zaten begon Marco V en erg heftig moet ik zeggen! Hij ging ook lang door, op de weg terug in de auto was ie nog steeds op 538 :)
Weet iemand of Sunny D toevallig nog is uitgezonden ? Hem vond ik het beste van de avond.. |
hey draaide marco ook nog om kwart over 5, zette hem toebvallig aan en was echt een baggerplaat dus heb hem gelijk afgezet |
|
|
| moogwai |
Ik kwam vannacht thuis... en de eerste plaat die ik van Marco V hoorde was de Deep Dup Mix van Rank 1 - Such Is life ... super :)
Verder draaide hij ook nog DJ Tomcraft - Silence (azzido da bass style remix) Katana - Faincy Fair en toen nog een paar "Picotto" platen als Saccoman - The Recall (Picotto Answer Mix) en Joy Kitikonti - Joyenergizer (Psicho Mix)... |
|
|
| Jukx |
Heeft iemand Junkie XL nog opgenomen ofzo... lijkt me best wel interessant!
Jammer dat Der Dritte Raum niet is komen opdagen... die gast is namelijk best wel goed!! |
|
|
| Robvef |
| Zat vannacht rond een uur of 4 in de snack en toen heb ik toch nog een stukje Marco V. kunnen meepakken. Het kleine stukje dat ik gehoord heb, klonk wel lekker. |
|
|
| MetzZ_!! |
| Heb het in een andere thread al gevraagd, maar dan nog maar 1 x. Als iemand weet waar ik die set van Marco V kan vinden... laat dan ff weten, want ik vond 'm echt geweldig draaien!! Ik liep er ongeveer zo:D bij! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|