return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Vanavond Mysteryland Live op Radio 538

Dj Lex
quote:
Originally posted by Ren
Ik vond Marco V goed draaien! Der Dritte Raum kwam idd niet opdagen, en Dimitri was zo goed als klaar, en toen we net ff op die heuvel tegenover het Colloseum zaten begon Marco V en erg heftig moet ik zeggen! Hij ging ook lang door, op de weg terug in de auto was ie nog steeds op 538 :)
Weet iemand of Sunny D toevallig nog is uitgezonden ? Hem vond ik het beste van de avond..

hey draaide marco ook nog om kwart over 5, zette hem toebvallig aan en was echt een baggerplaat dus heb hem gelijk afgezet
moogwai
Ik kwam vannacht thuis... en de eerste plaat die ik van Marco V hoorde was de Deep Dup Mix van Rank 1 - Such Is life ... super :)

Verder draaide hij ook nog DJ Tomcraft - Silence (azzido da bass style remix) Katana - Faincy Fair en toen nog een paar "Picotto" platen als Saccoman - The Recall (Picotto Answer Mix) en Joy Kitikonti - Joyenergizer (Psicho Mix)...
Jukx
Heeft iemand Junkie XL nog opgenomen ofzo... lijkt me best wel interessant!
Jammer dat Der Dritte Raum niet is komen opdagen... die gast is namelijk best wel goed!!
Robvef
Zat vannacht rond een uur of 4 in de snack en toen heb ik toch nog een stukje Marco V. kunnen meepakken. Het kleine stukje dat ik gehoord heb, klonk wel lekker.
MetzZ_!!
Heb het in een andere thread al gevraagd, maar dan nog maar 1 x. Als iemand weet waar ik die set van Marco V kan vinden... laat dan ff weten, want ik vond 'm echt geweldig draaien!! Ik liep er ongeveer zo:D bij!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland