|
|
| Akira |
wat een hoop gelul weer zeg dat trance te commercieel en te cheesy is zeg...dit was een pol niet weer zo'n eindeloze discussie die weer tot nergens leid.
EN jukx dat kan je verwachten he dat iedereen op trance stemt dit heet niks voor niks TRANCEaddict forum , niet technoforum of weet ik veel wat...dus dat je daar verontwaardigd over bent dat je de eerste was die op techno stemde vind ik dus maar dom gelul. HOu maar op over die progressive troep dat vind ik pas eentonige saaie zooi |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Akira
wat een hoop gelul weer zeg dat trance te commercieel en te cheesy is zeg...dit was een pol niet weer zo'n eindeloze discussie die weer tot nergens leid.
EN jukx dat kan je verwachten he dat iedereen op trance stemt dit heet niks voor niks TRANCEaddict forum , niet technoforum of weet ik veel wat...dus dat je daar verontwaardigd over bent dat je de eerste was die op techno stemde vind ik dus maar dom gelul. HOu maar op over die progressive troep dat vind ik pas eentonige saaie zooi |
blah blah blah...
sommige mensen hebben blijkbaar te weinig inhoud om fatsoenlijk met elkaar te kunnen discussieren....
Moogwai reageert tenminste met een goed beargumenteerde post, een post waar iedereen wat aan heeft en waar iedereen iets van kan opsteken!
Een beetje domweg lopen brullen en het maken van on-onderbouwde statements kan iedereen nog wel. |
|
|
| rellivisit |
Zullen we het er maar op houden dat we de bassdrums van techno willen en de strings van trance............
hehe. |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by Jukx
blah blah blah...
sommige mensen hebben blijkbaar te weinig inhoud om fatsoenlijk met elkaar te kunnen discussieren....
Moogwai reageert tenminste met een goed beargumenteerde post, een post waar iedereen wat aan heeft en waar iedereen iets van kan opsteken!
Een beetje domweg lopen brullen en het maken van on-onderbouwde statements kan iedereen nog wel. |
Gozer jongen wat LUL jij nou???HAHAHAHA beetje op je pik getrapt??ik neem aan van wel....
wat ik zeg is dat dit een TA forum is en dat je het verwachten dat dan iedereen voor trance kiest maar ja als jij dat dom vind en meteen conclusies gaat trekken dat ik te weinig inhoud heb dat is natuurlijk je grootste recht maar ja of je me nou werkelijk kent om zo'n oordeel te geven??ik dacht niet....
en die disussie eindigt toch nergens naar en altijd dat gezeur dat trance te commercieel is blah blah dat heb ik onderhand ook wel in 100000000000 topics gezien...maar als jij daar weer lekker over wilt lullen ga je gang
(p.s ik had ook niet echt het gevoel dat ik je met die post heb aangevallen....maar ja dat is MIJN MENING :p hehehe |
|
|
| moogwai |
| Altijd leuk die discussies :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|