|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Kijk nu is het wel weer duidelijk :)
ten eerste noem ik gewoon een nummertje.. dat jij t nou onder commerciel of whatever vindt vallen mag best.. ookal vind ik dat niet.. maar t was ook gewoon maar een leuk nummertje..die me te binnen schoot.
Dat trance steeds commercieler wordt en dat dat komt door de toegankelijke muziek dat kan best zo wezen. MAAR ik zei ook dat ik van trance hield door de verscheidene stromingen. Zo is hardtrance helemaal mijn ding en dat is nou niet echt toegankelijk lijkt mij. Dit betekent niet dat ik niet naar "toegankelijke" trance zou luisteren of niet naar techno zou luisteren.
Over de trance djs en techno djs hun verschillen kijk en visie kan ik niet oordelen ik heb niet meer dan 20 goeie djs gezien. Van techno maar een stuk of 5. ALs jij wel de meeste hebt gezien mag je uiteraard een goed objectief oordeel vormen.
Dat je de techno ingaat omdat trance zo toegankelijk is en lichtelijk wegvlucht.. kan ik begrijpen. Eerst was het bij de eerste TE voor mij normale trance voor en normale trance na maar ik denk dat het deels met de verandering van smaak en deels met het vermijde van het door jou beschreven publiek komt dat mijn smaak/stijl is verandert...
"vrienden?" hehe :P |
ik val je ook niet aan op je smaak ofzo hoor... ik vind alleen dat nummertje een slecht voorbeeld voor "goeie trance". dat neemt niet weg dat die lekker kan klinken, ik vind bijvoorbeeld dat nieuwe nummer van G-spott ("N.R.G." ofzo heet het??) vind ik bijvoorbeeld best wel geinig...
maaaarja, ik vind dat we over zulk soort onderwerpen gewoon moeten kunnen discussieren zonder dat iedereen zich gelijk beledigd ofzo voelt... (en nee, mijn naam is niet paus Johannes Paulus II) ;)
vriendjes dus! 
:p |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Jukx
[B]
maaaarja, ik vind dat we over zulk soort onderwerpen gewoon moeten kunnen discussieren zonder dat iedereen zich gelijk beledigd ofzo voelt... (en nee, mijn naam is niet paus Johannes Paulus II) ;)
|
Ben ik met je eens.. moet je over kunnen discussieren :)
Ik voelde me niet aangevallen op me smaak.. boeit me zowiezo bar weinig wat iemand over mij of mijn smaak denkt..alhoewel ik ook wel vaak mensen terugflame (ook in real-life).. maar zo bedoelde ik het dit keer niet ;)
En ja ook ik vind dat nrg nummertje wel geinig.. :)
GreetZzz |
|
|
| torontotrance |
| Trance without question but I don't mind the once in a while techno mix by jeff mills or something. |
|
|
| Dj Lex |
| trance is my style. ik hou helemaal niet van techno. veel te monotoon voor mij |
|
|
| Akira |
| trance ook voor mij :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|