|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Nastra Azzurro
Progressive is new sound....
Prog=Techno(-volume)(+jingle/melodietje)
|
laat ik deze formule maar ff snel gaan berekenen, misschien gaan ze deze formule volgend jaar wel op examen gebruiken........:p |
|
|
| Miss Proximus |
LoL raoel...b=n bedoel je? hallo...wat denk je wel niet van me haha :p
Nastra? Jij ben ook uitgenodigd hoor!:D
Wat een top-feestje gaat dat worden...zullen we ons eigen forum aanvragen btw? hoeven we ook niet meer te discussieren over TRANCEaddict haha |
|
|
| Nastra Azzurro |
Blik..jaman...
IK had het dit jaar gebruikt..en ik ben GESLAAAAGD WOOOhooooooo.
dus het is zeker een goeie formule..
nooit meer school...YESSSSSSSSSS
wat dat feestje betreft zijn we er met zn achten
will the other technoheads please stand up!!!!!!!! |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by Jukx
ok dat inhoud-gedoe is wel erg voorbarig natuurlijk... sorry! maar ik blijf erbij dat ik die post van je nou niet echt intelligent vond overkomen eigenlijk. |
uhm...en wat vond je dan dom aan die post ?onderbouw dat is...het is gewoon een feit dat dit een TA forum is en dat je zulke resultaten van de poll kon verwachten... |
|
|
| M5 |
laat ik me ook maares uitspreken in deze thread :) .....ja ik mis eigenlijk een optie Hardtrance of hardhouse ofzo ....maare ik ga dan toch voor techno ...omdat dit toch veel harder/extremer is dan trance ..:)
Trance is leuk voor thuis , maar meer niet ...op de zaterdagavond heb ik toch liever BRUUT geweld!! gewoon rammen!! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|