return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
~~~~~~~~MP3Pro --> nieuwe compressietechniek~~~~~~~~

moogwai
Ik heb MP3pro ook getest.. en de 64k bitrate is duidelijk erop vooruitgegaan.. het is geen CD-kwaliteit.. maar begint er wel op te lijken. DJ Quicksilver - Ameno (Video Mix - wav = 35MB) is maar 1,6 MB in deze bitrate :)

Jammer dat de demo alleen in 64k kan encoden.. ik zou graag de hogere bitrates eens willen checken :(
Sandman
Yep, ik heb der ook opver gelezen... Bij http://www.mp3infopoint.com lees je der wel veel over..

Eerst maar even afwachten totdat winamp het gaat ondersteunen en de mp3-sites... dan is mp3 verleden tijd en is mp3-pro het

Sandman
Origin X
Ik vindt de kwaliteit beduidend minder dan het originele nummer in bijvoorbeeld 128kb, oftewel het ZUIGT !!! Je hoeft nog niet eens goed te luisteren om het kwaliteits verschil te horen. velen zullen mij nu een zeikerd noemen, maar het is gewoon een feit.
Dj Lex
haha je bent tot nu toe wel de enige ja. ik heb het nog niet getest om eerlijk te zijn
AFTERNATIVE
:confused: Ik heb het ook geprobeerd , met innocente ,en de kwaliteit is echt bagger van de nieuwe mp3,ik ben het dus helemaal met Origin X eens :confused:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland