return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
~~~~~~~~MP3Pro --> nieuwe compressietechniek~~~~~~~~

Henkie_henk
http://download.ethomson.com/downlo...AudioPlayer.exe

download link ;)
Robvef
quote:
Originally posted by Boss
Keej, ik heb 't ff gelezen
Maar da's wel mooi; als we onze mp3's(pro) nou gewoon op 192kb houden (als dat dus kan....), blijven ze even groot, en hebben we betere kwaliteit... lekker... :D

Of je kan ze op 128 Kb zetten en dan heb je ze iig kleiner en de kwaliteit is even goed als 192 Kb. Ongeveer iig.
Dj Lex
ja leuk, maar dat is wel een hoop werk zeg als ik alles moet om gaan zetten, maar wel kewl bedacht
Robvef
Ik ga even testen of ze ook op Winamp werken.
Maar ik zal waarschijnlijk toch wel de nieuwe mp3's die ik rip op dat nieuwe formaat doen.

Het staat nog wel in de kinderschoenen, maar ik denk dat tegen het einde van het jaar, deze compressietechniek ver ingeburgerd zal zijn.
Dj Lex
quote:
Originally posted by Robvef
Ik ga even testen of ze ook op Winamp werken.
Maar ik zal waarschijnlijk toch wel de nieuwe mp3's die ik rip op dat nieuwe formaat doen.

Het staat nog wel in de kinderschoenen, maar ik denk dat tegen het einde van het jaar, deze compressietechniek ver ingeburgerd zal zijn.

ja idd dat wordt het gewoon. Echt leuk. Live sets worden opeens ook een stuk kleiner dan zeg

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland