|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Akira
nou heel simpel omdat er gewoon te veel mensen tegelijk in die locker zitten...
we nmoeten eigen lijk een thread maken waarin iedereen waarneer die in de locker zit het ff zegt PLus de tijd en als die weer signout gaat dat ook weer neerzet..hehehe wel een hoop gekloot maar ja dan heb je enignzins een beetje overzicht |
ja maar lijkt me sterk dat er 5 mensen tegelijk in de locker zitten eerlijk gezegd |
|
|
| Optimus Trance |
KUTZOOI
ik was er maar één keer geweest, in die locker, en ook 1tje geupt:(:(:(
nou ja, wat gaan we nu dus doen...??? |
|
|
| DJ_Siesta |
idd vet GVD KLOTE die vieze gekke opgeverfde mosterdpap, dappere etterende supermongolen, gerukte halve hypocriet!, indolente geadopteerde blondje! uitgeleurde leeggezogen klutser! , afgeragde overgedoseerde onnozelaar! ongestelde meervoudige hondestront! , besmettelijke afgelekte poepstamper! dat is voor die in lui van myplay.com,
:D :D :D
GreetZ GERRIT!! |
|
|
| rellivisit |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
KUTZOOI
ik was er maar één keer geweest, in die locker, en ook 1tje geupt:(:(:(
nou ja, wat gaan we nu dus doen...??? |
Idd kutzooi, maar iedereen z'n eigen locker beginnen dan en de uploads posten. Dan kan iedereen die erin wil diegene pm-en voor het password. Of gewoon het oude password bij iedere locker gebruiken. |
|
|
| arno |
| als we nu gewoon doen, iemand z'n naam@ta.com en dan het oude paswoord, dan hoeft niemand elkaar te pmen voor al die paswoorden, en als we dan gewoon weer een thread openen waar alle requesten in staan en iedereen dan gewoon zegt in welke locker die het heeft gezet. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|