|
|
| rellivisit |
Is het geen goed idee om ff een nokia ringtone database op te stellen met alleen maar Trance ringtones? We beginnen met een klassieker.
28*, 3, 49, 38, 69**, 4*, 3, 6**, 1*, 68**, 1*, 2, 19, 78**, 39, 1*, 7**, 3, 5, 38, 5, 6, 69#, 68, 49, 6#, 6, 4, 2, 6#, 1*, 4**, 58, 49, 2*, 1, 5**
Tempo: 140 Kamaya Painters - Far From Over
 |
|
|
| Henkie_henk |
tof idee ja! meen ik!
kom ik aan met me libertel telefoontje :) |
|
|
| Dj Lex |
| Ik heb exploration in space en liberte, maar weet de codes niet, want op 8210 zit geen composer. ik stuur ze altijd met me ouwe gsm |
|
|
| Miss Proximus |
| kom ik aan met me swing 400 lol maar ik heb wél Proximus..maar ik heb nu Em d'rop staan ..weetjewel.."I don't give a if you don't like ma , cuz I was high when I wrote this so suck my d**k" (tja..slaat niet op mij natuurlijk :D) maar dan de toontjes..DUH!! haha..la ma..nevermind :D |
|
|
| tango |
ja, idd allemaal leuk en aardig, maar ik kan met mn 8210 dus niet componeren :( . Nu heb ik er wel iets op gevonden, namelijk een progje wat die dingen kan sturen (SmartSMS) maar die kan ze alleen sturen in het zogenaamde RTTTL formaat. Heb je die ringtones niet in dat formaat? :o
grtz,
TNG |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|