|
Ferry Corsten & Paul Mendez - 14 augustus - Versuz, Hasselt
|
|
|
| CygnusX |

Goedkoper kan niet volgens mij :)
Iemand een idee wat ze verstaan onder "trendy & wild make up"???
| quote: | | Voor degenen die Paul Mendez niet kennen : Een Schotse dj/producer, de helft van 'Jacob & Mendez', draait soms op TranceAirwaves.com en heeft samen met MIKE 'Exposure - Magic Impulse' gemaakt |
|
|
|
| TatanaGirl |
Hebben jullie geluk dat er ook meisjes op dit forum zitten. Trendy betekent dat je in lichte kleuren moet komen. Ik hoop dat jullie jongens ook wat weten van wat er in de etalages van de winkels ligt, dat is trendy. En anders dan vraag je het aan lief/mammie. Legerprint is ook erg trendy dus da valt ook wel in de smaak van de Versuz. En wild make-up betekent voor de meisjes dat ze lichte kleuren moeten gebruiken en dat ze er veel mogen opsmeren. Ik hoop dat ik jullie wat geholpen heb. Als er nog vragen zijn, vraag maar raak he!
groetjes
TatanaGirl |
|
|
| tor8024 |
| ik walg van een dresscode!! iedereen draagt toch wat hij wil, for crying out loud!!! :whip: |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by tor8024
ik walg van een dresscode!! iedereen draagt toch wat hij wil, for crying out loud!!! :whip: |
Daar zijn ze bij de Versuz heel streng op, zelfs te streng. Ze weigeren vaak mensen, soms zonder reden. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|
|