return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
Ferry Corsten & Paul Mendez - 14 augustus - Versuz, Hasselt

Pumaz
Dresscodes zijn toch debiel eh zeg, in Godskitchen (GB) mocht ne kameraad van mij ni binnen omdat hij sportschoenen aan had...
tor8024
quote:
Originally posted by Pumaz
Dresscodes zijn toch debiel eh zeg, in Godskitchen (GB) mocht ne kameraad van mij ni binnen omdat hij sportschoenen aan had...

'k heb ook al een aantal van die verhalen gehoord.. en met doctor martens met een ijzeren punt mag je dan wel binnen.. :rolleyes:
Dj Thy
Ik draag dat waar ik in geraak en das gene vette :D

Da's het nadeel van een euhm... hoe zou ik het zeggen... gespierd lichaam te hebben :D :D :D
Lightworks
Ik ben gisteren geweest met ne groep mensen. Dresscodes stinken inderdaad :)

Ne vriend van mij mocht eerst niet binnen met zn' Puma's... Alhoewel die toch minder op sportschoenen leken dan sommige die ik binnen had gezien met hun witte Nike's. Stomme vriendjespolitiek is da volgens mij, als ge ze sommigen ziet fezelen tegen die portiers buiten. Na een goed excuss van diezelfde vriend van 'in die schoenen kan ik ni sporten ze' mocht hij toch binnen :)

En dan al die bodybuilderkes (en dikke nekskes)... Die nemen plaats in voor drie man. Er was er ene op't podium die z'n armen geeneens naast zich kon laten hangen, zo getraind was hij :)

Al bij al viel't goe mee... Als mijne uitslag (en da van de rest) meevalt, zit de 14e er misschien wel in ;)
CygnusX
quote:
Originally posted by Lightworks
En dan al die bodybuilderkes (en dikke nekskes)... Die nemen plaats in voor drie man. Er was er ene op't podium die z'n armen geeneens naast zich kon laten hangen, zo getraind was hij :)

Misschien was dat Dj Thy wel ;)

quote:
Originally posted by Dj Thy
Ik draag dat waar ik in geraak en das gene vette :D

Da's het nadeel van een euhm... hoe zou ik het zeggen... gespierd lichaam te hebben :D :D :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium