return to tranceaddict
Pages: [1] 2 
Welk lieke is dat?

Nabistai
Hoe noemt het liedje uit de reclame waarbij men tennisballen in de stad klopt vanop het dak van een building. Ikl dacht dat het reclame van bacardi of van smirnoff is, 'what are you doing tonight' is da slogan.

Op TMF hebben ze denk ik 3 liekes die ze afwisselend spelen als de eindgeneriek komt of als er festivaldata worden getoond. Er is een rock liedje (intresseert mij dus niet), het 2de lied zou 'let me be your guide' zijn van dj guide, maar kheb da toch nog nergens gevonden, dus als da ni klopt zegt het maar. Anyway er is nog een derde lieke da wel ne vrij stevige beat heeft, als iemand da kan identificeren dat zou leuk zijn :) Sorry voor de slechte beschrijving maar meer kannek ni zeggen hé :)
ryo
Volgens mij is dat een remix van Felix da Housecat - Silverscreen shower scene, kweet alleen niet welke.
TheMadman
Ik denk dat et "felix da housecat - Silver screen/shower scene " zou moeten zijn.
Maar het is ne remix ma ik weet wel nie dewelke

greetz
Mister_Michel
Merci, ik zal het is op kazaa checken en dan op zoek gaan naar ne winkel waar ze het hebben :)
CygnusX
quote:
Originally posted by Mister_Michel
en dan op zoek gaan naar ne winkel waar ze het hebben :)

That's the spirit

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium