return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Er värsta Sjukdom?

A-Gren
Vad är det värsta ni varit sjuk i nån gång?... vill bara veta. Ifall någon har känt samma smärta som jag. Sympati e bra då...

Jag hade brusten blindtarm. Låg på sjukan i 3 veckor, SMÄRTA! Jag fick till och med öva 1,5 vecka på att gå sen. Dem Opererade och klipte av "rektorsskidan" dvs den stora magmuskeln i mitten av magen.

Någon som haft liknande? jag kan vara mer detaljrik med buksköljningar och spy galla osv om ni vill :happy2:
Treo
Har som tur är hittils varit befriad från värre sjukdomar..
St_Andrew
quote:
Originally posted by Treo
Har som tur är hittils varit befriad från värre sjukdomar..

samma här förutom nån förkylning var tredje år... =)
Kongo_kim
mitt immunförsvar är ointagligt
dbl
njeee.. nån värre grej har jag la inte direkt haft... enda jobbiga e la när jag hade vatten koppor.. fan va prickar jag hade över hela jävla kroppen... tog t.om. ner spegeln inne på min toallet bara för att jag inte pallade att se mig själv.. såg hel äckligt ut :p

va min lille bror som märkte det när jag satt och käkade frukost för att gå till skolan.. hade 1 liten koppa på halsen och sen dan därpå när jag vaknade hade jag hur mycket som helst.. och sen ännu mer morgonen därpå... usch

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden