|
|
| Endre |
var snuskigt full en gång och decka i ett dike varav en rått-jävel biter mig i nacken eller närmare halsen. Låg sjuk som satan i 3 dagar, hostade, var helt grön i ansiktet. sen natten till 4:e dagen så började min kropp bli kall, kännseln i ben och armar försvann likaså med min övriga kropp. Och helt plöttsligt så slängde jag mig själv ur sängen ner på golver där jag slog i huvet och svimma.
Jag vaknade av att gryningen brännde mina armar något så fruktansvärt så det finns inga ord att beskriva. Och när jag mötte spegeln så var jag likblek i ansiktet och mina ögon hade en kristallklar vit-blå färg och vissa tänder tycktes ha växt och spettsat tills sig lite...........................
om detta nu räknas som en sjukdom :D
|
|
|
| Nyx |
| quote: | Originally posted by A-Gren
Jag hade brusten blindtarm. |
brusten blindtarm?! det är ju livsfarligt! :eek:
jag opererade bort min blindtarm för drygt ett år sen, så jag vet ungefär hur det känns..kunde fan inte gå normalt på en vecka! |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by Nyx
brusten blindtarm?! det är ju livsfarligt! :eek:
jag opererade bort min blindtarm för drygt ett år sen, så jag vet ungefär hur det känns..kunde fan inte gå normalt på en vecka! |
Dito då da...Fast tog bort min för cirkus 6 år sen... |
|
|
| dj_hysterix |
| Har varit frisk hela tiden..mitt immunförsvar är fett starkt..inte som en gammelkärings :p |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by dj_hysterix
Har varit frisk hela tiden..mitt immunförsvar är fett starkt..inte som en gammelkärings :p |
Jaja... du kan ju leva i den tron. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|