return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Er värsta Sjukdom?

Endre

var snuskigt full en gång och decka i ett dike varav en rått-jävel biter mig i nacken eller närmare halsen. Låg sjuk som satan i 3 dagar, hostade, var helt grön i ansiktet. sen natten till 4:e dagen så började min kropp bli kall, kännseln i ben och armar försvann likaså med min övriga kropp. Och helt plöttsligt så slängde jag mig själv ur sängen ner på golver där jag slog i huvet och svimma.

Jag vaknade av att gryningen brännde mina armar något så fruktansvärt så det finns inga ord att beskriva. Och när jag mötte spegeln så var jag likblek i ansiktet och mina ögon hade en kristallklar vit-blå färg och vissa tänder tycktes ha växt och spettsat tills sig lite...........................

om detta nu räknas som en sjukdom :D
Nyx
quote:
Originally posted by A-Gren
Jag hade brusten blindtarm.

brusten blindtarm?! det är ju livsfarligt! :eek:

jag opererade bort min blindtarm för drygt ett år sen, så jag vet ungefär hur det känns..kunde fan inte gå normalt på en vecka!
x-dream
quote:
Originally posted by Nyx
brusten blindtarm?! det är ju livsfarligt! :eek:

jag opererade bort min blindtarm för drygt ett år sen, så jag vet ungefär hur det känns..kunde fan inte gå normalt på en vecka!

Dito då da...Fast tog bort min för cirkus 6 år sen...
dj_hysterix
Har varit frisk hela tiden..mitt immunförsvar är fett starkt..inte som en gammelkärings :p
Aendy
quote:
Originally posted by dj_hysterix
Har varit frisk hela tiden..mitt immunförsvar är fett starkt..inte som en gammelkärings :p

Jaja... du kan ju leva i den tron.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden