|
|
| impulze |
| Kom precis hem till brorsan, efter en makalöst härlig natt, dansade uta måtta, musiken var perfekt, orkideas set var riktigt nice.. kul att träffa alla TA's också, jag fanns på scen ett tag med 2 starka lampor o bländade alla.. puss |
|
|
| zamson |
det var en helt underbar kväll... orkidea - beautiful o sen direkt aalto - rush (super 8 remix)var kvällens klimax skulle jag vilja säga.
kul att träffa och få röja med er från TA :) speciellt tack till Kenny - utan dig hade vi inte kommit in lika smidigt!
over and out / zzZamson |
|
|
| SteveTranz4ever |
Fan vilken kul kväll de blev... träffade både Zamzon och AC för första gången men även Nordlight igen (tack för biran) Gaby (tack för kramen) Whiterussian (tack för att du e du) mindshooter (vassigo för biran) Impulze (tack för flashen i ögat ;) ) missa jag nån nu ?
Stanna kvar ett tag efteråt å snacka en del med Orkidea... mycket trevlig kille, efter spelningen skulle han bara tillbaks till hotellet för en dusch å sen vidare direkt till Holland...
Upptäkte senare att nån lämnat ett högst otrevligt meddelande på mitt mobbesvar, kommer att rippa det imorrn för att hänga ut det på nätet... En sak ska man veta... Steve e snäll mot alla och menar aldrig illa men när nån e otrevlig mot Steve så är Steve otrevlig tillbaks...
Åkte sen tåg hem, första pendeln (ughh) fick ju nästan häng, fan en 37 bastare stötte på mig... fan, hellre då en som e 20 år yngre som ber om ens nummer...
Gonatt mina vänner :) |
|
|
| Kongo_kim |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
fan en 37 bastare stötte på mig... fan, hellre då en som e 20 år yngre som ber om ens nummer...
Gonatt mina vänner :) |
Vilken Don Juan ;) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|