|
|
| Pumaz |
Mede Betas, ik heb een vraagje voor jullie...
Ik heb juist een nieuwe track bijna af en ben er vrij zeker van dat jullie het even graag zouden willen horen als ik wil dat jullie het horen (ik krijg hem maar niet af en heb advies nodig voor wat te doen met de details en zo)
Waar is de beste plaats om het (gratis?) online te zetten?
greetz Philip |
|
|
| tor8024 |
vroeger gebruikte ik altijd mp3.com daarvoor, maar ondertussen is die community zo groot geworden dat het een maand duurt vooraleer je nummer beschikbaar is voor download..
daarna ben ik overgestapt naar iuma, waar je nummer meteen online staat.. het nadeel is wel dat je sinds kort enkel 128kbps mp3 mag uploaden..
onlangs heb ik van wim (lightworks) de raad gekregen eens een kijkje te gaan nemen bij dance-industries, en dat is de beste site gebleken, omdat je er 192kbps mp3's kunt uploaden.. dus ik zou zeggen, gebruik dance-industries! :)
looking forward to hearing your production skills! ;) |
|
|
| Pumaz |
Heb ik nu gedaan zie...
Jullie zullen wel tot juli moeten wachte want zoals aan het einde van elke maand is mijn 10 giga van adsl op :sadgreen:
Jeej ik krijg toch zo'n 6kb/sec nu :mad: |
|
|
| Belgian Bonzai |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Heb ik nu gedaan zie...
Jullie zullen wel tot juli moeten wachte want zoals aan het einde van elke maand is mijn 10 giga van adsl op :sadgreen:
Jeej ik krijg toch zo'n 6kb/sec nu :mad: |
Hmm; ik heb net hetzelfde probleem, maar mijn u/l werkt nog volle bak zulle. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|