|
|
| tor8024 |
| da's waar.. de media spelen een enorme rol in de misvatting die er over de scene heerst.. |
|
|
| Tiger777 |
| Jup... Ma me een beke chance kanek wel is ontsnappe thuis en den trein pakke :D (hopelek) |
|
|
| tor8024 |
| en dan daarna een maand huisarrest.. :p |
|
|
| djcresto |
ja daarmee is het goed dat er over de cityparade heel veel goeie kritiek was en zo goed als geen vermelding over drugs. Dit kan misschien meehelpen aan het geven van een positief beeld over de hele club, dance scene.
Een aantal jaar geleden bericht over de loveparade. Het duurde 20 seconden waarvan 10 seconden over 11 dealers die waren opgepakt. 11 op 1.500.000. Ik kon toen bekanst uit men vel springen. |
|
|
| LEACH |
| quote: | Originally posted by Tiger777
bah, ik wil gerust iets organiseren voor de mensen die ni ver van hier wonen... En ik WIL(let op de WIL) gerust naar alle meetings gaan, maar ja... ik heb nu eenmaal een paar ouders die een nogal euhm, RARE mening hebben over techno en trance en alles wa daarmee te maken heeft... dus, hmm, mij zult ge in alle geval ni zien op die evenementen :(
TENZIJ ik op een of andere manier thuis kan ontsnappen... maar dat moet dan wel al vrij vroeg zijn, maar, wie weet kan ik wel iets organiseren, ik doe men best :) |
ge moet is vragen aan uw ouders of ze niet liever hebben dat ge ne rocker word ofzo, dan kunt ge uw haar langs ene kant scheren en verschillende kleurekes aan den andere kant en 5 piercings in uw gezicht en van die mooie afgebleekte kapotte jeansbroeken dragen enzo en dan met vrienden thuis in uw kamer van 2 op 2 een groupken beginnen met 3 gitaristen, nen drummer nen basist en ne schreuwer als leed vocals :-)
dan pas zullen ze gelukkig zijn |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|