|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Oef, ik dacht da ik de enege ging zijn :p |
Ik heb een optieke bijgevoegd voor jullie :)
Zijn jullie al zeker dat jullie niets doen?
Dus ook geen meeting? |
|
|
| Tiger777 |
bah, ik wil gerust iets organiseren voor de mensen die ni ver van hier wonen... En ik WIL(let op de WIL) gerust naar alle meetings gaan, maar ja... ik heb nu eenmaal een paar ouders die een nogal euhm, RARE mening hebben over techno en trance en alles wa daarmee te maken heeft... dus, hmm, mij zult ge in alle geval ni zien op die evenementen :(
TENZIJ ik op een of andere manier thuis kan ontsnappen... maar dat moet dan wel al vrij vroeg zijn, maar, wie weet kan ik wel iets organiseren, ik doe men best :) |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Tiger777
ik heb nu eenmaal een paar ouders die een nogal euhm, RARE mening hebben over techno en trance en alles wa daarmee te maken heeft... |
Toch ni azo mensen mensen van trance=drugs? jeezes ik hoop van ni voor u |
|
|
| tor8024 |
| helaas wordt elektronische muziek al te vaak met drugs geassocieerd.. terwijl er volgens mij veel meer alternatieve rockfanaten aan de crack zitten.. |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Toch ni azo mensen mensen van trance=drugs? jeezes ik hoop van ni voor u |
Toch wel :whip: :whip: :whip:
| quote: | | terwijl er volgens mij veel meer alternatieve rockfanaten aan de crack zitten.. |
Da zeg ik dan ook, maar dan zeggen ze da ze elke keer der zo'n groot technoevent is, er volgens het nieuws veel drugs gevonde is...
EN DAN? Der is overal drugs!
Klotenieuws:whip: :whip: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|