|
|
| Aendy |
Going...
Men jag blev inte så särskilt upphetsad av de set som jag laddat hem av James Zabiela. Jag hoppas inte han är lika housig den 22:a för då kommer jag stå och muttra med armarna i kors längs någon vägg i bryggeriet! |
|
|
| lonne |
Ni som hoppas på att få höra trance från Sasha & Zabiela kommer
bita er i näven ! Däremot kommer ni få höra funkig house, prog och mkt breaks. |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by lonne
Ni som hoppas på att få höra trance från Sasha & Zabiela kommer
bita er i näven ! Däremot kommer ni få höra funkig house, prog och mkt breaks. |
Är du allvarlig? Då ska jag faen inte hämta ut mina jäla biljetter! |
|
|
| s-case |
Eller så går man dit med öppet sinne och inser att oavsett om musiken som spelas normalt inte placeras i det fack man vanligtvis lyssnar på så är det jävligt bra.
Sasha är en legend, och förebild för många av dom Dj's / Producenter du förmodligen lyssnar på nu. Kvällen blir en alldeles utmärkt chans att se och höra en av världens genom tiderna mest populära/bästa dj's.
Det är inte för inte sasha kallas för "the son of god" ;) |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by s-case
Sasha är en legend, och förebild för många av dom Dj's / Producenter du förmodligen lyssnar på nu. Kvällen blir en alldeles utmärkt chans att se och höra en av världens genom tiderna mest populära/bästa dj's.
|
Men så kanske jag inte bryr mig så fett om vem som står bakom spelarna utan mer över att kunna dansa till den musik jag älskar. Jag hade för mig att Sasha lirade åt trance hållet. Samtidigt vet jag att jag aldrig blir besviken på Andreas (ROTOR) så man kanske ska lägga sina surt förvärvade pengar på den festen istället när det för en gångs skull finns alternativ. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|