return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Gezamelijke Myplay locker 2 (VERGEET NIET "SIGN-OUT" TE DOEN!)

tango
ja jongens, hier is de verklaring van de oude locker:

quote:
Originally posted by tango
Ja, jongens de locker is closed. Ik zal het effe snel uitleggen.

Je mag bij myplay maximaal 5 connecties open hebben staan in een locker. Dat is geen probleem als iedereen "sign out" doet als hij klaar is met downloaden (dus voordat je de interexplorer afsluit.) Dat is dus niet gedaan. Mensen hebben dat ding gewoon afgesloten en dan blijft je connectie dus open staan. En dan hoeven er nog maar een paar in te loggen en je zit boven de 5 en je locker wordt gesloten.

Erg jammer, maar ondanks de waarschuwingen hebben mensen dus niet sign out gedaan, erg jammer :(

grtz,
TNG

Maar we moeten dus een nieuwe locker starten. Hoe gaan we hem noemen (althans de email?) want die oude is dus al bezet ;)

post on!!

grtz,
TNG
Dj Lex
holland2@TA.com
Optimus Trance
misschien een domme vraag, maar dat moet dus een "echte" emailadres zijn? dus 1tje die bestaat?
tango
Ha lex, je brent me op een idee! :D

we pakken gewoon: holland@ta.com

Die heb ik nu aangemaakt, gewoon met hetzelde password ;)

veel plezier.

Grtz,
TNG
Blik
quote:
Originally posted by Optimus Trance
misschien een domme vraag, maar dat moet dus een "echte" emailadres zijn? dus 1tje die bestaat?

was holland@tranceaddict.com dan ook een echt e-mailadres??

ik zou in ieder geval iets gemakkelijks doen, wat je kan onthouden en wat kort is, password in ieder geval "holland" is wel lekker makkie en dan e-mail dan iets van "holland@ta.com"

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland