return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 
ftp

wiseguyz
het was eingelijk om te vragen of iemand mij kon helpen, ik probeer al een tijde een ftp site te maken maar ik kan der de ballen van,ik weet zelf niet waar te beginnen!!!
ik zie hier soms in de forummensen die ftp's hebben van 70 gig, hoe doen ze het, want ik heb zeker zo een 5 of 6 gig op cd staan die ik wil dlen met andere trance mates

kan er iemand mij helpen
alle hulp is welcome natuurlijk
Robvef
Ik zou je de volgende tips willen geven.

1. Wat voor software wil je gebruiken
2. Hoe wil je dit beveiligen (standaard is niet genoeg)
3. Veel lezen over de software die je gebruikt
4. Veel proberen en vragen of mensen je ftp willen proberen e.d.

Er zijn genoeg freeware/shareware ftp-progjes te krijgen op ons mooie internet, dus zoek ze en gebruik welke je het makkelijkste/beste lijkt.

Veel succes
wiseguyz
Ws_Ftp is het programma dat ik nu gebruik maar ik weetr niets af van beveiliging of hoe ik een ftp moet starten, thats the whole problem
:-)
Blik
ik heb ook 1 tip voor je, wacht op een reply van henkie_henk of geef ehm even een PM, hij weet dat volgens mij allemaal wel gezien de pubs die die ons allemaal schenkt
Robvef
quote:
Originally posted by wiseguyz
Ws_Ftp is het programma dat ik nu gebruik maar ik weetr niets af van beveiliging of hoe ik een ftp moet starten, thats the whole problem
:-)

Met Ws_FTP kun je geen eigen FTP-server beginnen. Dit is een programma om van een FTP te kunnen downloaden. FTP-server software is ook gratis te verkrijgen. Bijv. Microsoft heeft FTP-software (Option Pack - kun je downloaden; gratis)

Verder moet je maar even zoeken bij bijv. www.tucows.com

Suc6

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland