|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Jesse
Volgens de kranten was het goed gemaakt. Niet al teveel zakkers etc. Voor VWO oude stijl waren er "geen opmerkelijke dingen" in de examens...
Toch wel vreemd dan dat de telefoons bij LAKS roodgloeiend stonden met allerlei klachten over Geschiedenis& economie 1.... |
nou bij mij op school is het dus echt niet goed gemaakt he, veel gasten en meiden uit de zesde komen volgend jaar bij mij in de klas |
|
|
| Boss |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
nou bij mij op school is het dus echt niet goed gemaakt he, veel gasten en meiden uit de zesde komen volgend jaar bij mij in de klas |
altijd lekker... :D
maar godverdomme man, die examenfeesten zijn echt iets teveel van 't goede.. ik ben nog niet eens hersteld van 't vorige weekend.. :( Volgende week ben ik denk allang doodgegaan aan slaaptekort of een alcoholvergiftiging..... |
|
|
| Blik |
weet je waarom VWO zo goed gemaakt is, omdat dit jaar de laatste klas ouwe stijl is, ze willen zo min mogelijk mensen in de bezemklas hebben, mensen ouwe stijl mogen namelijk niet zomaar de 2de fase ingaan.
onze school was de beste van Den Bosch,
VWO: 88% geslaagd, 5% meer als vorig jaar
HAVO: 86% geslaagd, 5%meer als vorig jaar
Mavo: 96% geslaagd, 12%!!! meer als vorig jaar
de krant vond de resultaten van onze school zo opvallend dat het zlefs op de voorpagina stond van het Brabants Dagblad!!!:D |
|
|
| Nastra Azzurro |
bij ons was er 1 gezakt en 5 hebben een Her van mavo havo en vwo
Bijna iedereen geslaagd dus!!!!:rolleyes: :confused: :eek: :cool: :D ;) :p :mad: :o :( :) |
|
|
| Dj Lex |
| Nou bij mij dus niet he. Allemaal huilende kindjes op het schoolplein. Hehe altijd lachuh hehe |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|