|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by tango
Wat deed ie tijdens flight dan?
grtz,
TNG |
Nou het ging als volgt, toen die break kwam was ineens Tijs verstopt onder de draaitafels en toen kwamen alleen zijn armen omhoog en ging ie een beetje schraal lopen zwaaien op de beat!!! :( Ik dacht hoe laag kun je zinken. En hij had een smile van oor tot oor dat ie weer overeind kwam. Dit soort praktijken had ik echt niet van hem verwacht... |
|
|
| Donna |
Tijs deed en draaide gewoon 'vaag'
viel me trouwens op dat cor en dazzle elkaars set bijwoonden en toen tiesto's beurt was zij naar huis gingen,toch nie zo close die blackhole family?..... |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Remy D
Maarja Cor Fijneman draaide echt superstrak:D:D maar jammer dat het zo kort was. :(
Paul Mendez en Dazle vond ik wel aardig.
De sfeer was echt helemaal super :D:D:D |
Over cor fijneman gesproken... op www.frshdjs.com kun je een nieuwe toffe mix van Cor downloaden, klinkt zeer goed vind ik met o.a. ralphie B en zelfs de goude ouwe komakino-man on mars! aanrader dus......
 |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by Remy D
Nou het ging als volgt, toen die break kwam was ineens Tijs verstopt onder de draaitafels en toen kwamen alleen zijn armen omhoog en ging ie een beetje schraal lopen zwaaien op de beat!!! :( Ik dacht hoe laag kun je zinken. En hij had een smile van oor tot oor dat ie weer overeind kwam. Dit soort praktijken had ik echt niet van hem verwacht... |
hij begint inderdaad een beetje jean en johan gielen trekjes te rkijgen ;) |
|
|
| DeFrisse |
| quote: | Originally posted by Donna
Tijs deed en draaide gewoon 'vaag'
viel me trouwens op dat cor en dazzle elkaars set bijwoonden en toen tiesto's beurt was zij naar huis gingen,toch nie zo close die blackhole family?..... |
Wat worden er toch snel conclusies getrokken zeg, djeeezzzzus!!!!!
nie zo close??
Bull!!!
omdat die parkeerplekken in amsterdam maar tot 5:00 uur geopend zijn heb je weinig keus dan eerder weg te gaan hoor...
en Tijs deed vaag?? Begint op Johan Gielen te lijken?
Slaat helemaal nergens op hoor....
Tijs heeft mooi de tijd genomen om iedereen die wat te melden had vooraf netjes te woord te staan.
FRESHDJS!!!
geen onzin gaan vertellen, en als je het niet meer leuk vindt, dan kom je toch gewoon niet meer?? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|