return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Wie gaat er morgen naar WildLife???

Remy D
UITERAARD ga ik!!!!!!!!!!!

Kan niet wachten. :D:D:D:D

Wildlife is een SUPERFEEST!!!!!!:D:D:D
Donna
en wat wasset een feeeeeeeeest,damn echt vet!!!
Publiek was echt toppie,cor fijneman meer dan toppie,mendez kickte ass,Dazzle ook zwaar ok,maar wat zoog tiesto!!
Gewoon zonde dat hij de afsluiter was van dit enorme feest,de ene fout na de andere en wat een gebrek aan motivatie en de uitstraling die hij een tijd geleden nog wel had en die je wel ziet bij dazzle en fijneman.
Deze mannen hebben wildlife laten rocken,niet tiesto.......
Greetz
Remy D
Inderdaad was Tiësto zwaar aan het kutten. En wat hij deed tijdens Flight 643 vond ik helemaal te triest voor woorden.

Maarja Cor Fijneman draaide echt superstrak:D:D maar jammer dat het zo kort was. :(
Paul Mendez en Dazle vond ik wel aardig.

De sfeer was echt helemaal super :D:D:D
NILA.NL
quote:
Originally posted by Donna
en wat wasset een feeeeeeeeest,damn echt vet!!!
Publiek was echt toppie,cor fijneman meer dan toppie,mendez kickte ass,Dazzle ook zwaar ok,maar wat zoog tiesto!!
Gewoon zonde dat hij de afsluiter was van dit enorme feest,de ene fout na de andere en wat een gebrek aan motivatie en de uitstraling die hij een tijd geleden nog wel had en die je wel ziet bij dazzle en fijneman.
Deze mannen hebben wildlife laten rocken,niet tiesto.......
Greetz

Dazzle, Fijneman en Mendez waren idd TOPPIE! Vooral Paul Mendez vond ik verrassend goed(ik had hem nog nooit horen draaien), in het begin leek hij wat onwennig achter de draaitafels, maar al snel liet hij horen dat hij zeker een goede dj is. Van Dazzle en Cor wist ik al wel dat ze vaker op grotere feesten zouden moeten draaien, dat lieten ze ook weer op WildLife zien/horen(alhoewel ik sommige plaatjes die ze draaiden een beetje makkelijk vond, zoals bijv. die bootleg van on you van Eminem...)

Ik vond Tiesto trouwens helemaal niet zo beroerd... mixend misschien niet altijd even geweldig, maar zijn platenkeuze(van alles wat!) was erg fijn!!! Progressive, vocalen, wat hardere beats en een paar fijne oude plaatjes(Skydive...) maakten het lekker afwisselend!

:D :D :D

Kortom WildLife was weer erg geslaagd!

:D :D :D
Donna
Idd ik hoorde mendez ook voor t eerst en vond t echt wel lekker,dazzle zn stijl is ook niet echt de mijne maar technisch issie wel gewoon heel goed,fijneman draaide te goed om door organisatorische dommigheden zn set te moeten inkorten,maja misschien some day nog is *fijneman solo*:D
En dat tiesto zn platenkeuze in orde was......sjah moest er nog is bijkomen dat een Dj op zijn nivo ook dat nog eens ging lopen verkloten,nee ik begin zo langzamerhand een beetje zat van tiesto te krijgen,en dat terwijl ik altijd pissed werd als mensen negatief over m lulden.
Laat Tijs maar gaan producen,dat kan ie op dit moment t beste doen voordat ie zo'n reputatie als jean gaat krijgen,en door de ECHTE liefhebbers (dus niet de commercieeltjes) uitgekakt gaat worden,als ie dat al niet is:p
See ya the next wildlife,of gaan we eerst fijn naar Dancevalley?:D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland