return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
mp3 discman

arno
ik heb ergens gehoord dat er discmans bestaan waar je een cdtje waar je mp3's op hebt gebrand mee kunt afspelen, weet iemand of dat echt waar is en wat zo'n ding dan kost.
moogwai
Ja die mp3 discman's bestaan zeker.. een vriend van mij heeft ook zo'n kast (tja.. ziet er niet uit) in huis. Kostte geloof ik iets van 300/400 piek.
Partyhardy!
quote:
Originally posted by arno
ik heb ergens gehoord dat er discmans bestaan waar je een cdtje waar je mp3's op hebt gebrand mee kunt afspelen, weet iemand of dat echt waar is en wat zo'n ding dan kost.

Ja dit is zeker zo, zo'n ding kost volgens mij iets van 600,- piek en kan gewone maar ook mp3's cd's afspelen, dus daar gaat dus wel zo'n 650mb aan mp3 filetjes op, dus dan kun je wel vooruit in de bus naar spanje deze zomer....;)
arno
quote:
Originally posted by moogwai
Ja die mp3 discman's bestaan zeker.. een vriend van mij heeft ook zo'n kast (tja.. ziet er niet uit) in huis. Kostte geloof ik iets van 300/400 piek.

zijn die dingen echt zo groot? want anders haal ik gelijk zo'n mp3man, maar daar kan weer maar 32 of 64 mb op :(
Partyhardy!
quote:
Originally posted by arno

zijn die dingen echt zo groot? want anders haal ik gelijk zo'n mp3man, maar daar kan weer maar 32 of 64 mb op :(

Zou ik niet doen, ik heb zo'n mp3-man van grundig, kreng kostte 399,- piek met een schijfje waar 32 mb op kan. Ik heb er toen nog 32mb bijgekocht voor het belachelijke bedrag van 164,- :mad: piek(!!!)
En er kan dus maar met een bitrare van 128 zo'n 50 minuten muziek op!!! Mijn advies; koop iig geen mp3man. ;)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland