return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
mp3 discman

arno
quote:
Originally posted by Partyhardy!

Zou ik niet doen, ik heb zo'n mp3-man van grundig, kreng kostte 399,- piek met een schijfje waar 32 mb op kan. Ik heb er toen nog 32mb bijgekocht voor het belachelijke bedrag van 164,- :mad: piek(!!!)
En er kan dus maar met een bitrare van 128 zo'n 50 minuten muziek op!!! Mijn advies; koop iig geen mp3man. ;)

ok bedankt voor het advies, ik denk dat ik maar eens bij media markt ga kijken voor zo'n mp3 discman want dat lijkt me wel heel handig, dan kan je gewoon een paar livesets bij je hebben in de bus, maar dat ding moet dan wel in mn zak passen.
moogwai
quote:
Originally posted by arno

zijn die dingen echt zo groot? want anders haal ik gelijk zo'n mp3man, maar daar kan weer maar 32 of 64 mb op :(

Zo groot zijn ze ook weer niet.... iets groter als een discman
Henkie_henk
Dude die dingen hebben zich in hele korte tijd heel snel ontwikkeld hoor! je hebt nu zelfs goedkope kleine cd mpr players.... owww julie lope hopeloos achter :p

www.mp3man.nl voor allerlei soorten mp3 spelers cd mp3 spelers jukeboxx (ook mp3) Kan zoveel gieg op hehe :D

Voorbeeld van cd mp3 speler:

Voorbeeld van gewone mp3speler (en niet zo heel duur)

Een nadeelte van cd mp3 spelers vind ik de tijd die je nodig hebt om je cds te branden.. en de nummers uit te zoeken. En natuurlijk dat je hetzelfde krijgt bij je discman..af en toe dat schokken (als je bijvoorbeeld hard rent) Natuurlijk is de "shockprotection" vele male hoger dan toen ik mijn discman kocht.. maar je zal er weles last van hebben. Ook zijn ze wat groter (ietsie groter dan een cd ;-)

Bij zon gewone mp3 speler kan nu meestal standaar 64mb..opzich "kan" dat genoeg zijn maar toch is het wat weinig. Wel gaat de overdrachtsnelheid van je PC naar je mp3speler..ontzettend snel dus ff nieuwe nummers eropzette is zo gedaan.. Dat schokken heb je totaal geen last van

TIP: Let er bij allebij de aankopen op dat je ID-3 tags hebt.. kan je zien welk nummer zich afspeelt

Bye
arno
quote:
Originally posted by Henkie_henk
Dude die dingen hebben zich in hele korte tijd heel snel ontwikkeld hoor! je hebt nu zelfs goedkope kleine cd mpr players.... owww julie lope hopeloos achter :p

www.mp3man.nl voor allerlei soorten mp3 spelers cd mp3 spelers jukeboxx (ook mp3) Kan zoveel gieg op hehe :D

WOW! dat is nou nog eens een handige site die me echt verder helpt, tnx henkie :)
Robvef
Vind die prijzen dus echt nog wel aan de hoge kant. Wacht wel tot ze gezakt zijn. Maar aan de andere kant, misschien dat ik wel zo'n autoradio ga kopen voor mijn wagentje (die ik van de baas ga krijgen :D :D :D)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland