|
|
| Dioxys |
| quote: | Originally posted by Vizay
de e dan innan min födelsedag...va säger ni, e ni med på å köra lite fira där nere med infected å ett dansgolv? :D:D:D |
helt klart! :) här ska firas :D |
|
|
| AC. |
| quote: | Originally posted by lonne
Kan nog stämma, men det går ju mkt skröner på stan.. Aja, jag menade det inte som ett tips, utan mer som en fråga. Ja, det stämmer att det
är otroligt hallucigent och det är ingen bra ide att prova det så länge du inte känner dig trygg i dig själv. Personligen upplever jag det inte alls som obehagligt, utan snarare intressant och på sitt sätt lärorikt. |
Kanske borde hålla sig till något av det mera syntetiska slaget och hallucigentfritt för att slippa dessa mindre trevliga upplevelser?
Även om detta må reta gallfeber på reveal, varför styr de inte upp det i sthlm? Varför jönköping av alla bondhålor? Samma sak med lab4 festen, sthlm hade varit så fasiken mycket skönare :tongue2
Lonne, Night hawks -Grymt härlig låt! Helt såld på denna jag också |
|
|
| Dioxys |
| quote: | Originally posted by AC.
Kanske borde hålla sig till något av det mera syntetiska slaget och hallucigentfritt för att slippa dessa mindre trevliga upplevelser?
Även om detta må reta gallfeber på reveal, varför styr de inte upp det i sthlm? Varför jönköping av alla bondhålor? Samma sak med lab4 festen, sthlm hade varit så fasiken mycket skönare :tongue2
Lonne, Night hawks -Grymt härlig låt! Helt såld på denna jag också |
heeh, så du har inte räknat ut det än?
geografiskt bättre, samt tror jag att det är just därifrån arrangörerna bor och är födda, de vill väll föra scenen mer till sin egna stad? :)
kanske lika trötta som reveal (?) att behöva åka långt för nått sånthär? |
|
|
| dj_hysterix |
| quote: | Originally posted by Vizay
de e dan innan min födelsedag...va säger ni, e ni med på å köra lite fira där nere med infected å ett dansgolv? :D:D:D |
FETT ME :D :D :D :D ^^^^^^ |
|
|
| tjockis |
vem har dött av lite svamp?
dom växer ju på samma planet som vi kommer från...
inga tillsatser, inga kemikalier.
så farligt kan det väl inte vara? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|