return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Trevlig fortsättning på sommaren!
View this Thread in Original format
ShyTrance
Jag åker iväg till Spanien imorgon klockan 6 på morgonen. ska bila ner... blir jobbig bilresa, men j*vligt skönt att komma till varmare väder:)
Ja kommer tillbaka om en månad typ o vi hörs! :D
Kongo_kim
En månad!!!!! Fy fan *grön av avund*
Ha det så bra
ScuL
Hmm min brorsan kommer just tillbax från Spanien imorron..
Har varit där för typ en månad, men det var ingen semester fast en undersöksprojekt för sin universitet.
Det e jäkligt varmt där just nu ( ~40 grad ) men ha det bäst ;)
St_Andrew
Och här regna det så jag inte såg grannhuset förut idag, avundsjuk? Neeeeh inte alls... :rolleyes:
Glorie
quote:
Originally posted by ShyTrance

Ja kommer tillbaka om en månad typ o vi hörs! :D

det gör vi ;) bada & sola lite för mig me :D
Connector
jag har hört att det skulle regna i 1 månad framåt.... samt att vattnet där nere i pissgult.... och att de hatar tranceaddict's... + att alla där nere luktar fisk... :rolleyes:

MEN HA SÅ KUL! :)
Xo|oX
quote:
Originally posted by Connector
jag har hört att det skulle regna i 1 månad framåt.... samt att vattnet där nere i pissgult.... och att de hatar tranceaddict's... + att alla där nere luktar fisk... :rolleyes:

MEN HA SÅ KUL! :)

OH LOL!

muhahah evil =P
fan hare så asbäst (älskar det uttrycket, läst asbäst me lite knasbetoning =P *sjukhumorgalningnummer1*) där nere =)
ShyTrance
och sa har man kommit fram till spanien, kom fram for nagra dar sedan o d e jatteskont :D
men bil resan var rattjobbig, i sodra tyskland fanns d 40 grader :S
d e jattevarmt, speciellt nar man reser i en bil, nar vi hade fonstrena oppna so kom varm luft in aven om vi akte i 130km/h :S
annars va d bra :)
aja ska go o bada nu :P sen ta en kvallspromenad.......
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement