return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 
Illusion at the beach - 18, 19 & 20 juli - Oostende

Gladius
nice pics, vooral laatste is skoone foto ;)
TatanaGirl
Ja, ik vind cygnusx er het beste uitzien! Da maakt het ne mooie foto.

Groetjes

TatanaGirl
Buoyant
Oke dan nu ff een tip voor onze MIKE: zijn draaien was meesterlijk zoals eerder gezegd, maar die drumkerel en de synthesizer-dude mogen de volgende keer wel weg, ik kan het fout hebben maar ik had nie de indruk dat ze de hele tijd live bezig waren en dat ze der dus alleen maar voor de show bijstonden, ik kreeg op sommige momenten wel een milk inc gevoel, maar afgezien dat het zijne eerste live-act was, was het meer als dik in orde, keep up the good work MIKE
camzicaze
quote:
Originally posted by Buoyant
maar afgezien dat het zijne eerste live-act was, was het meer als dik in orde, keep up the good work MIKE

Dit was zeker niet zijn eerste! :clown: MIKE doet al jaren live-acts onder de naam 'Push' ('MIKE' is voor dj sets btw).
Buoyant
quote:
Originally posted by camzicaze
Dit was zeker niet zijn eerste! :clown: MIKE doet al jaren live-acts onder de naam 'Push'

Ik dacht dat hij int begin zei dat dit de eerste keer was, misschien bedoelde ie eerste keer voor illusion of eerste keer met die andere kerels, ma der was in ieder geval iets da de eerste keer was 100% zeker

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium