return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 
Illusion at the beach - 18, 19 & 20 juli - Oostende

Gladius
quote:
Originally posted by CygnusX
Gladius : Had je je ta-shirt aan?

ja, khad die aan. tijdens ferry's set heb ik af en toe is goe rondgezien maar gulle stond precies ni meteen vooraan, voor de draaitafel bedoel ik (wel enorm slechte keuze om die vanvoor in den hoek te plaatsten...). Toen ik na ferry's set (denk kwart na 4 ofzow) even naar buite was gaan zitten, heb ik Tatanagirl herkend denk ik toen die lichtzwalpend (al dan niet zat =)) buitewandelde. Had ge toevallig een jeansjaske aan?
naja idd spijtig dak ulle gemist heb (weeral), naja het zal der ooit wel van kome =).
en khad ook wel zondag wille komen, maar khad geen vervoer en da was gewoon te zwaar geweest voor mij, kheb gistere tot 6 uur savonds geslape...
ik zou zowiezo voor ferry's set gekozen hebben, was echt volledig m'n ding, die goei liekes bleve zich maar opstapele, fenomenaal gewoon, nog nooit zo goe geamuseerd.
als de fotos online zijn zeg het dan ff eh.

-Glad
mynameistrance
eb push en marco v allemaal gemist :eek:

mijn weekend is een beetje te zwaar geweest, kzat er nogal door toen dak daar aankwam, en zo'n uur staan rotteke schuiven eeft er ook nie veel goeds aangedaan...

en daar dan nog boven dak nie wist dan der 2 rooms waren (kant lijk nie echt gaan gerieken en eb de line up nu nog maar gezien). pijlke zetten was te veel werk blijkbaar. kzag alleen da da buitenplein vol zat, die deur zal daar wel ergens tussen gezeten ebben :)
of was da buiten de 2de room zoals 1 van mijn vriendinnen die mee was er van overtuigd is...

dus sinds dak mijn doel gemist eb wast nie de moeite waard voor al da geld (EN 2.5 euro voor een klein fleske water was mij ook wa te veel).

dus mijn les geleerd:

volgend jaar

- 3 dagen ticket kopen - want dan moek niemeer aanschuiven
- trug kamperen, maar dan overdag gans den dag slapen ipv gewoon nachten door te steken
- veel op voorhand drinken:)
- in de goeie room staan:rolleyes:, we waren perthans mee een bendeke, en niemand ist opgevallen da er nog een room was
nie goe bezig
Gladius
quote:
Originally posted by Nabistai
yep, srr dak ni ben afgekomen, maar der is er ene komen vertellen dat het te klein was , snikheet en dus veel mensen zijn flauwgevallen + veel zieken. Daar kwam nog is bij da de flikken 'iets' gedaan zouden hebben de 2de dag en da met het feit dat het in Oostende was movht ik natuurlijk ni van m'n ouders :sadgreen: Mja, ik was toch enorm moe dus ik denk ni dak het lang zou hebben uitgehouden.

jah twas idd echt wel enorm warm. mor tijdens ferry's set bevond ik me vrij dicht bij den uitgang dus da ging nog wel eigenlijk.
Over die politie, de reden waarom het vroeger moest stoppen weet ik eigenlijk niet... Maar ik was rond 5uur-half6 ffkes nr buite gegaan, en nen buitewipper zei dak terug nr binne mocht met m'n bandje. Ik kom der halfuurke later terug, ware ondertusse stuk of 10 flikken gearriveerd en ik kreeg te horen 'dat het toch gedaan was' en da ik nimmer binnen mocht. Aangezien ik geen gsm had heb ik daar nog 3 kwartier kunne staan wachte op m'n vrienden...
de locatie was zeer slecht, veel te klein ook. Al goe dat de ferry der nog was...

-Glad

ps: heh we hebbe ook ffkes in de verkeerde room gestaan, maar aan de muziek en het volk hadde we pertang toch direct door dat da de verkeerde was =).
En we hebbe (zaterdag) rond 11 uur maar 10 minuten moeten aanschuiven...
Gladius
hmz, kben dervoor al 2 keer naar illusion zelf geweest en toen viel mij dat amper op, dus da zal wel meegevalle zijn toen. Mor idd, kheb ook enorm veel flashers gezien, zaterdag dan in mijn geval
CygnusX
quote:
Originally posted by Gladius
Had ge toevallig een jeansjaske aan?

We hebben tijdens Ferry's set nog heel lang alle 2 bij de ingang van de main room gestaan, omdat ik het amper kon keren door die hitte. TatanaGirl was volledig in het zwart gekleed dacht ik en ik had een lichtbeige hemd en broek aan.

quote:
Originally posted by Gladius
als de fotos online zijn zeg het dan ff eh.

Ik zal ze hier posten en ik denk dat camzicaze dat ook met de zijn zal doen.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium