|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Nyx
Lirade också en del sof, back in the old days, när spelet var nytt! :D
vi borde lira mot varandra nån gång..ska bara se om jag kan hitta skivan & installera spelet igen! :happy2:
btw...vad har du kört med för namn & vilka klaner har du varit med i? |
hmmm.. va fan va det jag kallade mig för... supadupafly har jag för mig :D
har aldrig varit med i några klaner... har typ blivit frågad och så, men har aldrig haft tid för det... iallafall när jag spelade det.
körde mitt egna race istället :)
ska nog fan ta och leta upp skivan innan jag tar och slänger ner alla mina spel i källaren :) |
|
|
| Endre |
hej hej, vem du nu än är.
|
|
|
| mindshooter |
Lirade CS ett tag förut..tröttnade typ... vet ett par gånger när jag spelade som jag blev kickad och anklagad för fusk när jag varit för bra :p FAst det var på tyska servrar, dom suger där!
Ere nått jag äger på så äre Tribes 2....försök o ta mig där säger jag bara :) Spelade 1:an som bara var en gratispryl. Sen har jag vart fast och lirat i många år nu. Clanade en del men la av nån gång när jag skulle resa bort... nu ere tribes 2 som gäller...MYCKET fett spel :) |
|
|
| WoberT |
Willkommen bei uns.. fick jag lära mig i högstadiet att det hette.. =)
så ni lirar CS en del alltså.. det är skoj som fan.. men jag råkade bli bannad till den 29:e Oktober.. använde lite fel kod antar jag.. råkade försöka 2ggr med den.. grrr.. men alltså.. tänkte springa o köpa spelet idag.. men är jag då fortfarande bannad om jag byter kod eller?.. stod att mitt ip var bannat.. isf är det ju ingen idé o köpa |
|
|
| AC. |
| quote: | Originally posted by dbl
DJ_Hysterix: klart ;)
men jag e ju knappast den enda här.... e det inte typ AC eller nån som sa att han brukade köra samma still när han e ute??? |
Kollade faktiskt på en kavaj från Tiger för ett par månader sedan för 2700, kändes dock inte som jag hade råd när jag inte får så mycket mer än 3000-4000 i studiestöd denna termin. Snobb? Absolut, bakslick och allt :tongue2 Blev så sent som på midsommarafton kallad snobb av två tjejer som satt på samma buss som mig. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|