return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 
Hello! Jag är ny =)

dbl
quote:
Originally posted by Nyx
Lirade också en del sof, back in the old days, när spelet var nytt! :D

vi borde lira mot varandra nån gång..ska bara se om jag kan hitta skivan & installera spelet igen! :happy2:

btw...vad har du kört med för namn & vilka klaner har du varit med i?

hmmm.. va fan va det jag kallade mig för... supadupafly har jag för mig :D

har aldrig varit med i några klaner... har typ blivit frågad och så, men har aldrig haft tid för det... iallafall när jag spelade det.

körde mitt egna race istället :)

ska nog fan ta och leta upp skivan innan jag tar och slänger ner alla mina spel i källaren :)
Endre

hej hej, vem du nu än är.
mindshooter
Lirade CS ett tag förut..tröttnade typ... vet ett par gånger när jag spelade som jag blev kickad och anklagad för fusk när jag varit för bra :p FAst det var på tyska servrar, dom suger där!

Ere nått jag äger på så äre Tribes 2....försök o ta mig där säger jag bara :) Spelade 1:an som bara var en gratispryl. Sen har jag vart fast och lirat i många år nu. Clanade en del men la av nån gång när jag skulle resa bort... nu ere tribes 2 som gäller...MYCKET fett spel :)
WoberT
Willkommen bei uns.. fick jag lära mig i högstadiet att det hette.. =)

så ni lirar CS en del alltså.. det är skoj som fan.. men jag råkade bli bannad till den 29:e Oktober.. använde lite fel kod antar jag.. råkade försöka 2ggr med den.. grrr.. men alltså.. tänkte springa o köpa spelet idag.. men är jag då fortfarande bannad om jag byter kod eller?.. stod att mitt ip var bannat.. isf är det ju ingen idé o köpa
AC.
quote:
Originally posted by dbl

DJ_Hysterix: klart ;)
men jag e ju knappast den enda här.... e det inte typ AC eller nån som sa att han brukade köra samma still när han e ute???

Kollade faktiskt på en kavaj från Tiger för ett par månader sedan för 2700, kändes dock inte som jag hade råd när jag inte får så mycket mer än 3000-4000 i studiestöd denna termin. Snobb? Absolut, bakslick och allt :tongue2 Blev så sent som på midsommarafton kallad snobb av två tjejer som satt på samma buss som mig.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden