return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 
Hello! Jag är ny =)

A-Gren
quote:
Originally posted by Xo|oX
haha

"fresh meat for the grinder eh?"

välkommen in din galning =P

JAg är inte så galen... inte alltid, bara i bland kanske... eller nej, eller... :eyes: jo lite =)
Kan man inte gå in i nå teram eller här? liknande det trsita PLayahead... Vore sköjj kanske =)
mindshooter
quote:
Originally posted by Aendy
Då kanske du har åldern inne att ge dig i kast med det stora och lite mer allvarsamma orginalet? En bra sommarsysselsättning om inte annat. Isaac Asimovs böcker om stiftelsen. Börja med prologen Harri Seldon och Stiftelsen och sedan Stiftelsetriologin och sen är du fast kan jag lova. Funderar på att läsa om hela eposet i sommar... problemet är att jag har förlagt första boken på Landvetter...

förklara mer...har inte hört talas om det där? är det samma sorts humor eller?
Aendy
quote:
Originally posted by mindshooter
förklara mer...har inte hört talas om det där? är det samma sorts humor eller?

Hört talas om Intergalaktica Encyclopedia? Inte alls humor på det viset men om man läst LGTG bör man per hommage även ge sig ikast med Isaac Asimovs berättelser och dogman för hur en Sci-Fi ska skrivas.
dbl
quote:
Originally posted by A-Gren
Fattar det, Q3 e inge kul alls =)
Jag har fastnat i Cs-träsket, funderar på om man ska ta sig ut =)

ta dig ut ur det snabbt.... va riktigt grym på Soldier of Fortune... låg alltid i toppen varje gång jag spelade om jag inte låg 1:a som jag gjorde mestadels.. va hel grym... sen så förstörde jag det hela med att testa på CS och sen så började jag testa på andra half life mods och sen gick hela mitt SoF spelande helt åt helvete... men har dock funderat på att börja spela det igen för det e riktigt grymt.... för har man en gång lyckats bli riktigt grym på det på inte allt för lång tid så borde man la lyckas igen... eller?

har en del trevlig minnen från det fortfarande.

som typ en gång när jag körde capture the flag och jag och stuckit och snott andra lagets flagga och mina lag kamrater försökte ta tillbaka våran flagga för att jag skulle kunna ta poäng och jag hela tiden blev attackerad av nya fiender.. va ju fan själv på hela basen typ, men jag dödade varenda jävel.. fan va kul det va.. inte en jävel lyckades varken döda eller ens skada mig... kändes riktikt bra :)

eller en annan gång när jag körde alla mot alla va det nu kallas på en ganska liten bana men vi va ändå en del.... sprang bara runt hela tiden och mejade ner varenda jävel.. dog typ bara nån enstaka gång.. så jävla skoj va det... rulade totalt... gjorde jag på banan efteråt också :) tror inte jag va så jävla poppis direkt efter det :)
slutade med att jag stack efter att jag utklassat alla den gången..... men hittade fan inga som va tillräckligt bra.. hel jobbigt sånt.. man tröttnat fan tillslut på att döda alla och ligga i toppen.. man vill ju lära sig nått nån gång då och då typ.

och nej.. det va inte bara en bunt med newbies jag spelade mot ;)
Nyx
quote:
Originally posted by dbl
va riktigt grym på Soldier of Fortune... låg alltid i toppen varje gång jag spelade om jag inte låg 1:a som jag gjorde mestadels.. va hel grym...

Lirade också en del sof, back in the old days, när spelet var nytt! :D

vi borde lira mot varandra nån gång..ska bara se om jag kan hitta skivan & installera spelet igen! :happy2:

btw...vad har du kört med för namn & vilka klaner har du varit med i?

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden