|
|
| SnuggLe |
Hey dudez,
Vanmiddag was er op ID&T weer zo'n 'prijsvraagje'...als je de 5de beller was kreeg je wat kaarten voor ChesterField Labelland & een cd. Laat mij nou die kaarten gewonnen hebben ....
Het probleem alleen is: Ik kan niet...
Dus mijn vraag hier is: zijn er mensen uit (de buurt van) Tilburg die naar dit feestje toewillen? Ik sta dus op de gastenlijst voor 2 personen. Als je me icq-ed op 18223200 of mailt naar snuggle_didam@hotmail.com dan kan ik je even de specs doorgeven met welke naam ik op de gastenlijst sta. Ik kan je eventueel ook ff een kopie van mijn identificatiebewijs opsturen.
Ik vraag er dus GEEN geld voor...je kan er zo naartoe...
Line up zegt mij zelf weinig..maar misschien jullie meer :)
Line-up
Artists : The Choice: 'Rotation': Dave Angel + Daz Sound + Jamie Anderson.
Kleine Zaal: 'Obsession/Logic': Colin Dale + Mixmaster Morris + Kirk
Dergiorgio. Bat Cave: 'Delsin': Peel Seamus + Aardvärk + Newworldaquarium.
Friday 15 June 2001 (23:00)
Damage : Fl.25,-
Url : www.013web.nl
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| Boss |
| Damn, wasda voor 'n vaag feest? ik ken geen een van die gaste... :eek: |
|
|
| SnuggLe |
Ik ook niet :-)
Alleen Dave Angel..maar nooit wat gehoord.
Chesterfield labelland was laatst ook in Maastricht ofzo...met Tiesto/Montana/Dazzle... DAMN, daar had ik kaarten voor moeten hebben! |
|
|
| Blik |
| en nu mag jij ff gaan bedenken waarom ze hiervoor wel kaartjes weggeven en voor datzelfde feestje met o.a. Tiesto niet......:D |
|
|
| Boss |
| Maar goed, het is dan ook in de 013 he, da's nou eenmaal 'n vage tent, meer iets voor krezip ofzo |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|