|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Blik
ik dacht dat er stond, jullie missen een absolute party........:D lol, toen las ik het later nog een keer en toen las ik pas Patty |
jaja zal best wel weer. |
|
|
| Henkie_henk |
Ja die blik betrap ik steeds vaker op fouten :) nog maar op 2% van ze posts maar das toch algauw 46 foute posts :)
En ik viind nog steeds dat die Patty een zilvere kogel verdient..
Ik blijf ook een keer een zaterdagje thuis.. en wat is er op tv.. geen ruk.. ja was er maar zoiets.. zelfs dat is er niet.. volgende keer ga ik lkkr naar milk inc |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Ja die blik betrap ik steeds vaker op fouten :) nog maar op 2% van ze posts maar das toch algauw 46 foute posts :)
En ik viind nog steeds dat die Patty een zilvere kogel verdient..
Ik blijf ook een keer een zaterdagje thuis.. en wat is er op tv.. geen ruk.. ja was er maar zoiets.. zelfs dat is er niet.. volgende keer ga ik lkkr naar milk inc |
sorry ik ben aan vakantie toe:D (3 daagjes nog)
was trouwens iets op TMF van de DJ's, waren o.a. de Klubbheads die justin & Dj K mixx draaiden, vet nummertje hoor :) |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Blik
sorry ik ben aan vakantie toe:D (3 daagjes nog)
was trouwens iets op TMF van de DJ's, waren o.a. de Klubbheads die justin & Dj K mixx draaiden, vet nummertje hoor :) |
gvd nu weten we wel dat je binnen kort aan het bakken en neuken bent in Salou. Ik wordt GEK!!!!!!!!!!!! |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
gvd nu weten we wel dat je binnen kort aan het bakken en neuken bent in Salou. Ik wordt GEK!!!!!!!!!!!! |
moet je nagaan, en jij moet dalijk nog allemaal gaan leren ook nog..........:p :p :p :p
hahahaha sorry jongen ik kan het gewoon niet laten |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|