|
|
| Miss Proximus |
hmmm..ik dacht dat ik wat gepost had..maar kennlijk niet haha
n-e-wayz...cool hè? dat poorten, vooral als het iemand was die je niet mocht...vét hard schoppen!! lolol haha..check me nieuwe "ondertitel" maar..haha ik ben een reldel rofl :D |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
oh ja, ik vergeet nog een tekenfilmpie: Thundercats, kennen jullie m nig???met die gast, hoe heet ie? lionel(ritchie:D) ofzo??en dan pakte ie weer zn mesje en riep "Thundercats, thundercats, goooooooooooooooooooooo!!!!!!" en toen werd zn mesje ineens een zwaard ofzo...:D:D:D |
das toevallig!! zat net het liedje te luisteren....
thunder... thunder... thunder... THUNDERCATS HOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!
thundercats are on the move, thundercats are loose
feel the magic, feel the power blablablabla
je had ook nog She-ra (vrouwelijke variant op He-man) en "Jayce and the Wheeled Warriors" moet je ook gezien hebben, kan niet anders! |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
haha wij deden ook coole spelletjes op de basisschool. poorten. Als je een bal door iemand ze benen speelde mocht iedereen die meedeed die gozer trappen tot ie bij een paal was. geweldig was dat |
bij ons hette dat doodschoppertje, hehehehe:D:D:D |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
ik weet niet hoor, maar volgens mij is dit allemaal voor mijn tijd. ik heb nooit zoveel gezien van de transformers enzo |
wat heb jij voor opvoeding gehad joh!! dat soort dingen horen gewoon bij je algemene ontwikkeling hoor! ;) |
|
|
| Optimus Trance |
| hehehe, Lex mocht vroeger nooit tv kijken, hij moets altijd naar pianolessen, hehehe:p:D:D:D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|