return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 
Open Dagen Vliegbasis Twenthe 2003 20/21 Juni

Switch
Vrijdag 20 en zaterdag 21 juni wordt er een open dag gehouden op vliegbasis twenthe.
hierbij zullen de volgende demo teams aanwezig zijn:

Red Arrows

Royal Jordanian Falcons

Orlik

Patrulla Aguila

Patrouille de Suisse

Frecce Tricolori

Patrouille de France

Apache

F-16

Pilatus PC-7

Ook zullen er ongeveer 80 vliegtuigen op een static display worden tentoongesteld. Hierbij moet je denken aan een A-10 Warthog, F-18 Hornet, F-15 Eagle, C-130 Hercules, C-17 Globemaster, Chinook, Cougar, F-4 Phantom, Saab Draken, Saab Grippen, Harrier, Alphajet, Mirage F-1, Mirage 2000, en een Mig-29 Fulcrum.
Ook staat er een grote tent waar demonstraties worden gegeven over de F-16. zo zal er een intrektest van het landingsgestel worden uitgevoerd, en een flightcontrol test. (mijn F-16:))
vandaag en gisteren zijn de meeste vliegtuigen al binnengekomen, dus ik heb een beetje rondgekeken en ze zijn me toch vet!! sommige demo teams haalden al wat stunts uit om te oefenen en dat zag er superstrak uit!

dus komt allen! en kijk je ogen uit....

Hier is een link naar de officiele website van de Koninklijke Luchtmacht
FunkySimon
leuk!

maar ik woon bij schiphol in de buurt dus heb wel genoeg vliegtuigen om naar te kijken, vanuit me raam :rolleyes:
Switch
tja dis toch wel net iets anders ;)
jumbojet's kunnen niet echt een looping :D:o
magrec
Ah dat is wel leuk :)
Iig interessanter dan vliegtuigjes die hier vanaf vliegveld teuge overvliegen :D
DJ_Massive
vette bakken switsje

jump zelf ff in zo'n bak.. joyriden :P

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland