|
|
| tango |
| quote: | Originally posted by Boss
Okee, Heineken is toch ook wel aardig.. Maar wat er vooral handig aan is, is dat je ook als je in het buitenland bent toch kwaliteitsbier kan drinken.. Of je nou in a'dam, rome, of ghana (?) zit.... :) |
Ja dat is het mooie ervan. In salou zit er ook een discotheek die elke donderdag "heineken night" heeft. Voor een geeltje onbeperkt heineken import zuipen, kan het nog mooier!? :p
mijn top 3:
1. Freddy's
2. Palm
3 Corona
grtz,
TNG |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by tango
Voor een geeltje onbeperkt heineken import zuipen, kan het nog mooier!? :p
grtz,
TNG |
Dat is goed zeg!!!!
Hopen dat ze dat in El Arenal ook hebben. |
|
|
| New Wave |
| Ik heb wel eens Heineken uit Hong Kong gedronken, dat is echt niets vergeleken met Heineken hier in Nederland, zit weldegelijk verschil in, best jammer...... |
|
|
| tango |
| quote: | Originally posted by Robvef
Dat is goed zeg!!!!
Hopen dat ze dat in El Arenal ook hebben. |
IDD! Het schijnt zo te zijn op mallorca dat je gewoon 2500 pste entree betaalt, en dat je dan de hele avond gratis mag zuipen. Een vriend van me zei dat het in bijna elke discotheek in el arenal zo is geregeld. :D |
|
|
| moogwai |
Ik vind de meeste Bieren wel oke :D (ik let er meestal niet eens op welk merk het precies is :)... alleen Brand vind ik niet te zuipen.. dan voel ik me de dag erna zwaar beroerd :( (En dan moeten ze nou net Brand Bier hebben waar ik vaak heen ga :( )
Maar een palmpje gaat er ook altijd in :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|