return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 
Fav bier merk !

-=WVG=-
quote:
Originally posted by Blik
bierzuipers, reken maar dat brabanders de grootste zijn, als je op een vrijdagmiddag 3 flesjes bier en dan 10 glazen bier zuipt......:D

smaakte trouwens goed:p

Goed bezig geweest tijdens mijn afwezigheid zie ik wel..:p

En Raoel: Voor een vrijdagmiddag is het toch redelijk wat hoor...Maar als je wat ouder bent dan wij geloof ik wel dat er steeds meer in gaat ja :)
Remy D
Ik geniet van mijn biertje en het gaat bij mij echt niet om de hoeveelheid. :)
Blik
quote:
Originally posted by raoel

Hoe lang duurt een middag bij jou. Want dat vindt ik niet echt super veel. Tis wel flink wat maar wij (ik en mijn maten) drinken toch altijd meer. En dan ben ik echt nog niet zat.

deze middag was van 2 tot 5, dus in 3 uurtjes......na 5 uur niks meer gezopen, het geld was op
raoel
quote:
Originally posted by Remy D
Ik geniet van mijn biertje en het gaat bij mij echt niet om de hoeveelheid. :)

Ja dat is idd zo.
Je moet drinken tot het gezellig is. En daarna dat peil vasthouden.
En ja af en toe moet je toch ff-tjes van het padje af en zuip je wat meer / te veel (zoals ik gister)
Dat moet toch wel af en toe. Ik heb echt een grote hekel aan mensen die elk weekend zat zijn want dat zijn meestal degene die ook heel iritant zijn als ze gezopen hebben.
Nastra Azzurro
er is maar 1 voor mij:
NASTRO AZZURRO
woohoo..good ol'e nastro
das pas bier!!!!!!
Ook lekker is
Tuborg,
Estrella Damm (hehe)
Corona

maar ja breezers zijn ook lekker....kwas op een feest laatst
Gratis Breezers. NAJA dat was egt een bende Iedereen was lam...(en het was ook nog een Black Tie feest) dus Iedereen was lam in PAK hehe dat was egt kicken..
maarja
Ik heb nu naast me staan een surinaams biertje "Djogo" zo ff proeven
mazzel
whatever manvr

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland