|
|
| Miss Proximus |
| haha...wat zijn de meete vrouwen toch kortzichtig hè? nou..ik moest er dus wél om lachen...:D...maar jah, ik denk dat ik zelfs om de turkenmoppen zou lachen als ik Turk was! Lolz :p |
|
|
| Remy D |
| Hahaha leuke moppen allemaal :D |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
haha...wat zijn de meete vrouwen toch kortzichtig hè? nou..ik moest er dus wél om lachen...:D...maar jah, ik denk dat ik zelfs om de turkenmoppen zou lachen als ik Turk was! Lolz :p |
haha als je turk was zal je niet om mijn grappe lachen hoor lol :p en wat neem je het weer leuk op! :D |
|
|
| Partyhardy! |
moppie 1;
Een man gaat naar het kantoor van een krant om een conactadvertentie te plaatsen. Hij geeft de vrouw achter de balie een papiertje met de tekst die hij in de krant wil hebben en ze leest het voor de zekerheid nog even voor:
"Man, 35, goede baan, i.b.v. auto, zoekt spontane vrouw met gevoel voor humor etc, etc...."
Als ze klaar is met lezen, vraagt ze:" Moet ie er vanavond nog in?"
"Nou, als dat zou kunnen" zegt de man, "maar, zet dat er maar niet bij..." :p
moppie 2;
Komt een man bij een hoer, pakt een pistool uit zijn ene zak , een magazijn uit zijn andere zak, doet het magazijn in het pistool en legt het op het nachtkastje. Hij maakt zijn wip betaalt keurig en haalt het magazijn weer uit het pistool en bergt het weer op. Zegt de hoer goh wat ben ik blij dat je het weer opbergt ik heb hem geknepen als een ouwe dief. Zegt de man dat was de bedoeling ook. :p
Wat ook wel grappig is af en toe is dat konijn op yorin die moppen vertelt; Ab-normaal, het is vanavond te zien. :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|