|
|
| MaGiK54 |
Ik zit er over te denken om binnenkort een portable MP3-player te halen, aangezien ik tegenwoordig 45 minuten op het fietsje zit naar mijn werk. Heb nu een discman, maar das niet echt alles, veelste groot. Dus ik wil graag een kleine MP3-player hebben, maar heb het idee dat die kleine players veelste weinig opslagruimte hebben, bv 128 MB en das veelste weinig, één setje en hij zit vol.
Hebben jullie ideeën wat ik het beste kan aanschaffen, prijs doet niet echt ter zake, als het maar goed is en goed geluid produceert. |
|
|
| Partyhardy! |
Ik persoonlijk zou een cd/mp3-speler kopen. Dus een discman die zowel mp3-cd's als gewone cd's kan afspelen. Echt enorm fijn want je kunt telkens 700 MB branden :) Het nadeel is natuurlijk dat je dan nog steeds een groot ding hebt.
Ik heb zelf ook een grundig mp3-speler met 64mb geheugen en dat is echt mijn grootste mis-koop ooit geweest! toen nog 650 piek voor betaald, het er opzetten van de nummers duurt maar liefst een uur ofzo en er kan dus super weinig op, hij kan ook nog niet eens hard! nee voor mij geen mp3-speler meer. Ik gebruik nu alleen nog de mp3/cd-speler "RioVolt Sp250" gekocht via internet bij mp3shopper.nl en hij doet het super. hij is een keer kapot geweest en toen hebben ze me een spiksplinter nieuwe terug gestuurt dus de service is ook okay :) kijk maar eens op die site, er staan trouwens tegenwoordig veel andere nog mooiere mp3spelers op :) |
|
|
| arj1o1 |
http://www.mp3cdspeler.nl/winkel/?produkten&cat=40
i-Bead 100 256MB
prijs: € 225,-
Beschrijving.

Overzicht
De i-Bead 100 is de meest luxe Pendrive MP3 speler van het moment. Met de champagne zilver kleurige uitstraling en blauw oplichtende LCD scherm is dit een van de mooiste MP3 spelers met zeer veel geavanceerde mogelijkheden. Deze i-Bead 100 beschikt onder andere over 256MB intern geheugen, FM Tuner, Voice Recorder en kan MP3- en WMA-bestanden afspelen. De gemiddelde speelduur op de ingebouwde Li-Polymer batterij is 14 uur ! deze is in 1 uur weer 50% geladen en volledig opgeladen binnen 3 uur. Het 4 lines LCD display toont alle mogelijke relevante informatie : titel, artiestnaam, bitrate, speelmodi en batterijsterkte en werkelijk alles is instelbaar. De i-Bead 100 heeft ook 11 Equalizer instellingen o.a Flat, Pop, Rock, Jazz, Classic, Vocal, Extra Bass, Techno enz.., tevens is het mogelijk om een equalizer instelling naar eigen wens in te stellen. De i-Bead 100 is een speler die firmware upgradeable is, in de toekomst kunnen dus ook andere formaten dan de standaard MP3 en WMA bestanden afgespeeld worden. Muziekbestanden kunnen in een ongelimiteerd aantal mappen geplaatst worden, zodat het nog makkelijker wordt om het juiste bestand te vinden. Met de FM tuner is het mogelijk om verschillende FM zenders te luisteren. Tevens is het mogelijk om deze uitzendingen op te nemen op het geheugen. De i-Bead 100 is Plug & Play onder o.a Windows ME, XP en 2000 daar door hoeft geen driver of software worden geïnstalleerd en bestanden kunnen via de Windows verkenner naar de i-Bead worden gesleept.
Kenmerken o.A:
Standaard geheugen 256MB
Geheugen uitbreiding niet mogelijk
Ondersteund MP3 en WMA bestanden
4 lines grafisch display met verlichting
Interface USB 1.1 en 2.0
Bitrate ~8Kbps tot ~320Kbps
ID3 V1 tag, V2 2.0, V2 3.0, V2 4.0
Firmware upgradeable
Stereo draagketting oortelefoon set
USB kabel voor moeilijk bereikbare plaatsen
Voeding 380mAh Li-polymeer batterij
Batterij is verwisselbaar (bij een defect)
Batterij speelduur tot 14 uur
Opgeladen binnen 180 minuten
Afmetingen 85mm x 16mm x 25mm
Gewicht 37 Gram
USB Plug & Play geen software nodig
Signal to Noise > 90DB
FM tuner
Voice en FM recorder
11 equalizer modes + 1 handmatig
Kleur champagne zilver
Behuizing aluminium en kunststof
1 jaar volledige fabrieksgarantie
Website importeur www.ibead.nl - www.ibead.be
Website fabrikant www.ibead.co.kr
In de doos
i-Bead 100 256MB champagne zilver
Installatie CD (niet nodig voor Windows ME, XP, 2000)
Stereo draagketting oor telefoon
USB kabel
Handleiding
Li-Polymeer batterij
Optie's:
- Beschermhoes met riemclip
- Externe USB batterij adapter |
|
|
| Chicane |
Ik heb een I-River SlimX platste mp3 cdspeler ooit en dat istie echt wel, hij is nog platter dan me vorige discman. Heel handig afstandbedieningkje, en cd-rw compatible, dus endless possibilities :)
Had er 187 euro voor neergeteld vorig jaar
check www.mp3spelers.nl |
|
|
| FunkySimon |
ik heb zon Sony NetMD, kan je mp3's op minidisc zetten, ongeveer 3 uur per disc en super kwaliteit, en het voordeel van Sony MD is dat ie wel lekker hard kan en er ook Bass 1 + Bass 2 opzit :toocool:
en is natuurlijk ook niet zo groot.
volgens mij is die netmd die ik heb nu iets van 180 euros |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|