|
|
| Muppet |
Heb zelf de philips expanium 300 serie, cd/mp3 speler. Wel een groot ding maar je kan er wel 700 mb op kwijt. Rlx ding en doet lang met batterijen (wat je ook niet van elk ding kan zeggen). d8 dat ie toen 150 euro was, weet nie meer zeker.
Had nog een vraagje aan de rest: Als ik grote sets brand zoals TIC speelt mijn speler niet de hele set af. Hij kapt b.v bij deel 1 op 40 min nog wa en gaat gewoon niet verder. Hij doet dit bij elke grote set. Weet iemand misschien hoe dit komt?
Greetz Muppet |
|
|
| MaGiK54 |
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
Echt nergens is die Ipod te krijgen, net in Zoetermeer geweest waar ze nog wel het oude model hadden van 10 gig voor € 199.00, dus op zich een koopje ten opzichte van € 500,00 voor de nieuwe 15 gig, maar die oude 10 gig is helemaal kaal.
Heb net ook de Creative Zen gezien van 20 gig voor +/- € 400,00 en die is gelijk leverbaar, nadeel is wel ook nagenoeg kaal dus geen afstandbediening een een lompe hoofdtelefoon, dus de keuze begint moeilijk moeilijk moeilijk te worden. |
|
|
| MaGiK54 |
| Nou het is toch niet de Ipod geworden. Heb gisteren middag de Nomad Jukebox Zen 20 gig gekocht. Tot nu toe ben ik zeer te vreden, goed geluid, snelle overdracht met USB 2.0 en mooie software waarmee je cd's ript en gelijk overzet naar de Zen. Dus ik ben happy :D |
|
|
| bmw7 |
Hey ik heb de freecom beatman flash.
64 mb geheugen
kun je makkelijk uitbreiden met smc kaartjes van 128 mb.
Perfect ding en niet eens zo heeel duur. 150 pleuro.
Batterij gaat niet heel erg lang mee. Ik heb gp batterijen gekocht en die doen het een stuk beter.
Gewone baterijen kopen word soms erg duur dus een keer goeie dure oplaadbare scheelt later toch.
Het is een klein ding en er komt een matig volume uit. Goede oordoppies van seinsheiser. |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by bmw7
Hey ik heb de freecom beatman flash.
64 mb geheugen
kun je makkelijk uitbreiden met smc kaartjes van 128 mb.
Perfect ding en niet eens zo heeel duur. 150 pleuro.
Batterij gaat niet heel erg lang mee. Ik heb gp batterijen gekocht en die doen het een stuk beter.
Gewone baterijen kopen word soms erg duur dus een keer goeie dure oplaadbare scheelt later toch.
Het is een klein ding en er komt een matig volume uit. Goede oordoppies van seinsheiser. |
voor 150 euro heb je ook een 256 mb flash mp3 speler met fm radio |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|