return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 
MP3-Players

Joost008
quote:
Originally posted by MaGiKaL_MiKe
iemand ervaring met deze speler en of merk? of kan ik beter voor een andere speler gaan?

Heb zelf een mp3 cd-speler van Iriver en werkt perfect niks op aan te merken. Goed geluid en degelijk.
MaGiKaL_MiKe
quote:
Originally posted by jploveparade
Costa 298 Euri, maar is vast goedkoper te vinden als je zoek zoekt.
In Duitsland kost ie vast niet meer als 270 :)

Edit: Mediamarkt :cool:

IFP390T 256MB Black € 289,- bij www.mmport.nl (in deze periode gaat daar dan nog 5% vanaf) en bij de Mediamarkt heb ik deze nogniet gezien. Bij de Mediamarkt in Den Haag hebben ze wel MPIO en verder nog wat andere merken, maar die zijn daar ook veel duurder dan de prijzen die andere MP3 Speler site ervoor vragen (bijv mmport) dus lijkt het mij nietdat die Iriver dan weer wel stukken goedkoper is bij de Mediamarkt :conf:
jploveparade
Mediamarkt in Duitsland bedoel ik. Zit er bevoorbeeld een over de grens bij Oldenzaal/Nordhorn :)
arj1o1
voor dat geld kun je ook bijna een ipod kopen
MaGiKaL_MiKe
quote:
Originally posted by arj1o1
voor dat geld kun je ook bijna een ipod kopen

Heeft een Ipod ook zon Decode optie dan? want daar gaat het mij hoofdzakelijk om dat ik voor deze speler kies want dr zijn zat andere spelers die ook een radio en goede geluidskwaliteit bieden.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland