return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 
MP3-Players

magrec
Hehe die ipods zijn idd gruwelijkgeil.
Las trouwens ook wat over pitchable ipods.
Richie Hawtin heeft zelfs al een keer een gedraaid met alleen maar 2 ipods.

Hawtin played on two iPods connected to a mixer, which was then connected to a JBL sound system. The sound was flawless, possibly too flawless for the die-hard vinyl purist who savors the slight crackle born from the marriage of needle to record
MaGiK54
quote:
Originally posted by magrec
Hehe die ipods zijn idd gruwelijkgeil.

= gruwelijkgeil :crazy:
MaGiKaL_MiKe
Ik ben van plan een Iriver 390 T "The Craft" te kopen deze MP3 speler heeft 256 mb geheugen.

De reden dat ik deze Iriver ga kopen is omdat hij Direct encoding heeft en dus vanalles kan opnemen en kan omzetten in MP3, bijv van een andere MP3 en/of CD speler.
Ik heb nog weinig spelers gezien die deze functie bieden en ook in NL leverbaar zijn.
iemand ervaring met deze speler en of merk? of kan ik beter voor een andere speler gaan?
MaGiK54
quote:
Originally posted by MaGiKaL_MiKe
Ik ben van plan een Iriver 390 T "The Craft" te kopen deze MP3 speler heeft 256 mb geheugen.

De reden dat ik deze Iriver ga kopen is omdat hij Direct encoding heeft en dus vanalles kan opnemen en kan omzetten in MP3, bijv van een andere MP3 en/of CD speler.
Ik heb nog weinig spelers gezien die deze functie bieden en ook in NL leverbaar zijn.
iemand ervaring met deze speler en of merk? of kan ik beter voor een andere speler gaan?

Kwanta costa ??
jploveparade
Costa 298 Euri, maar is vast goedkoper te vinden als je zoek zoekt.
In Duitsland kost ie vast niet meer als 270 :)

Edit: Mediamarkt :cool:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland