|
|
| LightForce |
Ik zelf heb ook een Ipod, alleen dan de Mini 6GB. Heb deze voor me verjaardag gehad van mijn vriendin. Vind het een uitzonderlijk goed apparaat, kwaliteit alleen van de dopjes is wat minder, dus zijn sennheiser dopjes op gekomen.
Heb zelf een Ipod Adapter van Pioneer gekocht via me werk tegen inkoopprijs om zo mijn autoradio te koppelen aan de Ipod. En dat werkt echt super! Bediening van de Ipod verloopt via me autoradio! En de geluidskwaliteit is erg goed.
Ben dus zwaar tevreden over Apple's Ipod. |
|
|
| LightForce |
Ik zelf heb ook een Ipod, alleen dan de Mini 6GB. Heb deze voor me verjaardag gehad van mijn vriendin. Vind het een uitzonderlijk goed apparaat, kwaliteit alleen van de dopjes is wat minder, dus zijn sennheiser dopjes op gekomen.
Heb zelf een Ipod Adapter van Pioneer gekocht via me werk tegen inkoopprijs om zo mijn autoradio te koppelen aan de Ipod. En dat werkt echt super! Bediening van de Ipod verloopt via me autoradio! En de geluidskwaliteit is erg goed.
Ben dus zwaar tevreden over Apple's Ipod. |
|
|
| MaGiK54 |
| God wat is die Ipod krasgevoelig zeg....heb hem nou een week en het beeldschermpie zit nu al vol krassen......:o |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
God wat is die Ipod krasgevoelig zeg....heb hem nou een week en het beeldschermpie zit nu al vol krassen......:o |
Doe er een beschermhoesje om... |
|
|
| basd |
Of haal em uit je broekzak als je gaat zitten.
Of haal je sleutels uit je broekzak waar dat ding in zit. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|