return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 35 36 37 38 39 
MP3-Players

Bouma-Bros
Kerstgeschenkje van de baas gehad :D

IPod (Foto) 40g

Ik heb nog geen klachten..helemaal top dat ding!

Sander
basvh
quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Kerstgeschenkje van de baas gehad :D

IPod (Foto) 40g

Ik heb nog geen klachten..helemaal top dat ding!

Sander

hoop dat ie het beter doet dan de mijne.

zeker al 10 keer gecrasht.
1 week niet eens aangegaan en op het moment dat ik een boze brief naar apple aan het sturen was deed ie het opeens weer. nu werkt ie weer top maar hoe lang dat is de vraag
Phortje
Ik ga een iRiver 799 halen, compacte player met 1GB flash geheugen en hij kan 40u op een AA batterij :)
arjoderoon
heb nog een "oude" 3e generatie ipod met 15gb.
Geweldig apparaat... apple is niet voor niks het coolste brand van 2005.. met google op 2 en ipod op 3...
raoel
SCHOP!

Ik wil een MP3 speler aan gaan schaffen en heb ondertussen van alles bekeken en de voor- en nadelen van de verschillende gadgets vergeleken.

Voor mij is een Hi-Minidisc tot nu toe de ideale oplossing.
Misschien kunnen jullie mij overtuigen om dat toch maar niet te doen of mij adviseren welke HiMD recorder te kopen.

Ik heb een oude minidisc recorder, maar dat werkt vervelend met het opnemen. Tijdsduur is dan namelijk 1:1.
Nu heeft sony met de "nieuwe" Hi-MD techniek een schitterend product. Je kunt het gebruiken als HDD. Alle soorten bestanden kunnen in korte tijd op het schijfje van 1Gb worden gezet, wat makkelijk is voor mijn studie en je kunt er vele muziekformaten mee afspelen. Daaronder natuurlijk MP3.

Bovendien kan ik dan ook met dat ding line-in opnemen (wat met veel HDD spelers niet kan) en vervolgens digitaal overzetten op mijn PC. Erg makkelijk voor mij als Dj met het opnemen van setjes. Als ik nu opneem met mijn MD gaat het van analoog (mixer) naar digitaal (MD) naar analoog (kabel/line-out) naar digitaal (PC).

Ander voordeel is natuurlijk dat het een verwisselbaar medium heeft!

Nu zijn er verschillende Hi-MD recorder. Heb de verschillen nog niet echt in kaart. Moet ik nog uitzoeken, maar misschien is er hier iemand ide me wat kan vertellen. Moet ook nog eens naar de prijsverschillen kijken :).

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland