return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 
MP3-Players

eieregooie
Ik zeg niet dat er iets mis mee is, ik zeg alleen dat er andere zijn die betere prestaties leveren, en dat iPod daarom niet per definitie de beste mp3speler is.
MaGiK54
quote:
Originally posted by eieregooie
Ik zeg niet dat er iets mis mee is, ik zeg alleen dat er andere zijn die betere prestaties leveren, en dat iPod daarom niet per definitie de beste mp3speler is.

Redelijk wat vergelijkingen gelezen de laatste tijd in "vak"-bladen en elke keer kwam de I-pod als beste uit de test. Heb alleen van divers mensen gehoord dat de oordopjes zuig zijn van de I-pod (qua geluid).
eieregooie
iPod heeft de reputatie die helpt, overigens is dat niet wat ik gelezen heb, maar ik hecht persoonlijk ook meer waarde aan gebruikewrservaringen dan aan bladen e.d. Wat voor mij bv. heel zwaar heeft gewogen is de beperkte speelduur van de iPod t.o.v. de iRiver... op papier is dat 8 uur vs. 16 uur...

Maar wat ik wilde aangeven is dat het dus maar net afhangt van je wensen welke speler voor jou het beste is... Zo heeft de iPod de looks en het scroll gebeuren... Als je dat belangrijk vind ga je voor de iPod, heb je liever wat meer functionaliteit en beter geluid ga je voor de iRiver... Moet t vooral niet te duur zijn ga je weer voor iets anders... etc. etc.

Echter als je de technische specificaties van de iPod naast die van de iRiver legt dan legt de iPod het af, en daarom vind ik niet dat je kan zeggen dat de iPod de beste mp3speler is... Dat is net zoiets als zeggen dat Tiësto de beste DJ ter wereld is alleen omdattie het meest populair is :disbelief :D
MaGiK54
quote:
Originally posted by eieregooie

Echter als je de technische specificaties van de iPod naast die van de iRiver legt dan legt de iPod het af, en daarom vind ik niet dat je kan zeggen dat de iPod de beste mp3speler is... Dat is net zoiets als zeggen dat Tiësto de beste DJ ter wereld is alleen omdattie het meest populair is :disbelief :D

Tiesto is de beste van de wereld IMO :toothless

Maar je hebt op zich wel gelijk dat het een persoonlijke keus welke player je het beste vind. Naast de "vak"-bladen (die het ook mis kunnen hebben hoor), hoor ik om mij heen alleen maar positieve verhalen van I-pod gebruikers, zowel de mini als de normale.

Oordeel van de bladen is meestal ook een overall oordeel btw.
Bailey
Het is toch een Ipod geworden. 20 gig met alle extra's voor 329,-.
Prima dingetje, maar moet alleen wel ff de meeste id3 tags op dezelfde manieer invullen....:(

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland