return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 
MP3-Players

ahp2002
Volgens mij heeft I-River de beste papieren op dit moment..

Nog even een verhaaltje over mn Creative Jukebox Zen NX.. die was dus binnen 4 maanden "stuk", naja de linker-oordop deed het niet meer. Ik opgestuurd, kreeg binnen 5 dagen een nieuw pakket van de Jukebox Zen Xtra (nieuwer en beter model dus). Dus nu twee batterijen, twee koptelefoons en twee opladers.

wel klasse service van Creative :)
eieregooie
Ik heb de nieuwe Iriver H320... Leuk speeltje :D Prachtig geluid, mooi duidelijk kleurenschermpje, en de USB OTG functie komt me ook wel van pas :)

Kortom, tevreden Iriver gebruiker :)
MaGiK54
quote:
Originally posted by Bailey
En hoe bevalt hij tot nu toe? Wil morgen een mp3 speler kopen, maar ben er nog steeds niet echt uit. IPod, I-River of X-Clef. De laatste is veel goedkoper, maar goedkoop is meestal wel duurkoop.

Dus ik wil NU tips! :D

I-pod duidelijk verhaal, believe the hype, I-pod de beste mp3-player. Als ik geen Jukebox Zen van Creative had, dan had ik nu een I-pod gehad. Ben daarentegen nog steeds erg tevreden met me Zen hoor, goed apparaat.
eieregooie
quote:
Originally posted by MaGiK54
I-pod duidelijk verhaal, believe the hype, I-pod de beste mp3-player.

T ligt er maar net aan waar je meer waarde aan hecht... Looks of prestaties...
Ding Chavez
Wat is er mis met de prestaties van de Ipod? Zelfs mijn v1 doet het nog als de beste, en het scrollsysteem van Ipod blijft onovertroffen, ook niet door al die net-niet kopieën.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland