return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 
MP3-Players

MaGiK54
quote:
Originally posted by Jimmy
Misschien is NetMD iets voor jouw? Is klein en compact en je kan afhankelijk van de opname mode er 80 tot 320 minuten op een MD zetten.

Ff heel de topic lezen, heb al een Zen aangeschaft, maar bedankt voor je tip ;)
Optimus
quote:
Originally posted by MaGiK54
En Opti heb je al een beslissing genomen ??

Met de Zen kan je trouwens ook redelijk snel door de menu's/playlists scrollen, der zit een jog-dail aan de zijkant. Bij een lange kan je ook redelijk snel spoelen, gewoon de spoelknop ingedrukt houden, hoe langer je hem ingedrukt houdt hoe sneller die gaat spoelen.

Ben eruit:) IK ga voor de iRiver, hij is nu rond de 390 euro, en is vanaf deze week verkrijgbaar in de shops. Ik wacht nog fftjes, hopelijk wordt ie tegen december wat goedkoper:)
MaGiK54
quote:
Originally posted by Optimus
Ben eruit:) IK ga voor de iRiver, hij is nu rond de 390 euro, en is vanaf deze week verkrijgbaar in de shops. Ik wacht nog fftjes, hopelijk wordt ie tegen december wat goedkoper:)

Heb ff de specs bekeken, maar het ziet er strak uit.
Optimus
ik heb vorige vrijdag de iHP 120 besteld:) Vanaf afgelopen maandag had iRiver de prijzen verhoogd en nu zijn de prijzen voor dat ding opgelopen van 399 (gemiddelde prijs) naar 449 (nu gemiddelde prijs). DUs kan hem morgen of overmorgen verwachten per pakketje:)
Optimus

gister binnengekregen. Ik blij:D En ik ben te lui om een scherpe foto te maken, dus hier moet je het mee doen:D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland