return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Holland Forum...

Jukx
Nou ik ben net weer ff sinds tijden op het Music Discussion en Chill Out-forum wezen kijken maar ik moet zeggen dat daar (in vergelijking met ons Holland Forum) echt geen ene reet meer aan is!!!! Altijd maar dezelfde soort topics en het niveau is er ook niet echt hoog moet ik zeggen... Het lijkt ook wel of die forums door een hele nieuwe-generatie mensen is overgenomen... ken bijna niemand van de mensen die daar posten!! Ben ik ff blij dat wij ons Holland-Forum hebben!

Holland Forum RuLeZ!!
Miss Proximus
Echt wel! Al moet ik zeggen dat het hier af en toe ook saai is hoor! Met al die examens/tentamens en ! En dan nog de mensen die een 9-5 baan hebben zónder internet (geldt dus niet voor jou robbie haha)...soms heb ik het gevoel dat ik de enige ben met Blik, Henkie en Rob! Maar jah...het komt wel weer hoop ik! :D
Robvef
Je krijgt waarschijnlijk nu zo'n zomerdipje. Veel mensen werken in de vakantie zonder internet (Nenenene :D :D :D) en mensen gaan op vakantie. Maar na de vakantie zal het wel weer aantrekken denk ik.
moogwai
Zeker weten.. in de music discussion check ik voortaan alleen een thread als die mij interessant lijkt.. het is echt te druk en de kwaliteit is duidelijk gedaalt :(

Gelukkig is het Holland forum lekker relaxt :)
Robvef
Hier heb ik niets meer aan toe te voegen.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland