return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 
Holland Forum...

Muppet
quote:
Originally posted by Blik

hehe, daar hebben wij (helaas) geen macht over, daar moet je swamper voor hebben...

en wij zijn wel aardig voor newbies, alleen al die informatie kun je ook gewoon lezen op de site, dat is echt niet zo moeilijk, daarom beetje nutteloos om te vragen

toen ik een newbie was, was ik niet irritant:D

Ben ik dan irritant wou alleen maar zeggen dat niet alle newbies hetzelfde zijn, ben hier ook pas en ik merk ook dat andere newbies dezelfde post 5000 keer doen (ok heb ook in het begin zo'n post gedaan maar ja was net naar m'n eerste echt trancefeest geweest dus was een beetje happy:)) snapie?????

Greetings Muppet
Blik
quote:
Originally posted by Muppet

Ben ik dan irritant wou alleen maar zeggen dat niet alle newbies hetzelfde zijn, ben hier ook pas en ik merk ook dat andere newbies dezelfde post 5000 keer doen (ok heb ook in het begin zo'n post gedaan maar ja was net naar m'n eerste echt trancefeest geweest dus was een beetje happy:)) snapie?????

Greetings Muppet

hehe, was niet tegen jou bedoelt hoor, gewoon in het algemeen:D
Muppet
quote:
Originally posted by Blik

hehe, was niet tegen jou bedoelt hoor, gewoon in het algemeen:D

OK, reageerde ook wel een bietje te fel:rolleyes: maar ja kan ook gebeuren en wrom hebben jullie die macht niet??? jullie kunnen toch alles regelen in dit forum???

Greetings Muppet
Blik
quote:
Originally posted by Muppet

OK, reageerde ook wel een bietje te fel:rolleyes: maar ja kan ook gebeuren en wrom hebben jullie die macht niet??? jullie kunnen toch alles regelen in dit forum???

Greetings Muppet

niet alles dus, wij kunnen alles wat te maken heeft met threads, dus dat betekent niet met users (helaas:()
Dj Lex
ja je hebt gelijk 's ochtends ben ik er bijna nooit alleen soms op dinsdag. En jezus Blik je post wel heel veel de laatste tijd. Maar je vermaakt je, dat zeg ik ook altijd

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland